Program "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler widzowie TVN oglądają już od 10 sezonów. Mimo tak długiej emisji, show wciąż cieszy się dużą popularnością, a co za tym idzie, zainteresowaniem reklamodawców.

Reklama

Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, dzięki przychodom z reklam, na 10. sezonie produkcji, TVN zarobił aż 26,3 mln złotych. Jest to kwota o 9,49 mln zł niższa niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, może to jednak wynikać z faktu, iż 10. seria liczyła 13 odcinków, a ósma aż 15.

W ostatniej edycji "Kuchennym rewolucjom" zmalała także widownia. Tej jesieni show oglądało średnio 2,28 mln osób, a więc o 180 tys. widzów mniej w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. W trakcie emisji show Magdy Gessler, TVN był wiceliderem całego rynku telewizyjnego i liderem w grupie komercyjnej.

Szefowie stacji TVN usatysfakcjonowani wynikami "Kuchennych rewolucji" planują produkcję kolejnego sezonu, który trafi na antenę już wiosną 2015 roku.