Monika Richardson i Zbigniew Zamachowski zadebiutowali jako duet gospodarzy śniadaniowej audycji 5 kwietnia. Oglądalność pierwszego wydania z ich udziałem była dość wysoka, jak podaje magazyn "Flesz" wynosiła 450 tys. widzów. Niestety okazuje, że gdy emocje opadły, a ciekawość została zaspokojona, widzowie zmienili kanał. Według "Flesza", kolejną audycję prowadzoną przez dziennikarkę i aktora obejrzało już o 100 tys. widzów mniej. Magazyn postanowił poprosić o komentarz w tej sprawie Telewizję Polską.

Reklama

Dajmy im czas na rozkręcenie się. To ciekawy duet: profesjonalna dziennikarka i wybitny aktor, opowiadający o kulturze wysokiej. Mamy nadzieję, że jednak zaiskrzy – tłumaczy Joanna Stempień-Rogalińska, rzecznik prasowa stacji.

Czy Zbyszek i Monika faktycznie się rozkręcą i będą przyciągali przed ekrany szeroką widownię?