Patrząc na zawartość Instagramowego profilu Małgosi Rozenek-Majdan, nietrudno zauważyć że to medium służy jej nie tylko do utrzymywania stałego kontaktu z fanami, ale także do promowania najróżniejszych produktów. Gwiazda TVN pokazuje tam zarówno produkty własnych marek - odzieżowej, cateringowej - jak i tych, z którymi zawiera kontakty reklamowe.
W mediach wielokrotnie pojawiły się informacje o tym, że prezenterka jest jedną ze znanych w Polsce osób o największym potencjale reklamowym. Może liczyć na ogromne gaże za udział w projektach promocyjnych. Trzeba przyznać, że byłoby dziwne, gdyby z tego nie korzystała. Na jej profilu naprawdę często goszczą treści reklamowe.
Dosłownie chwilę temu celebrytka zakończyła relację z wyprawy do Skandynawii, po której podróżowała z rodziną luksusowym kamperem - oczywiście marki, która zapłaciła za pokazanie jej pojazdów - a już dziś Małgosia ogłosiła rozpoczęcie kolejnej współpracy w zakresie promocji - tym razem rowerów elektrycznych.
Niestety, zdjęcia zamieszczone w poście informującym o tych działaniach nie spodobały się internautom. Przede wszystkim zwrócono uwagę na to, że Małgorzata i Radosław nie mają kasków na głowach.
"Kask, kask i jeszcze raz kask. Nawet jeśli to tylko sesja zdjęciowa, to proszę promować BEZPIECZNĄ jazdę na rowerze - nawet elektrycznym", napisała jedna z użytkowniczek.
Ktoś inny dodał z kolei, że trochę to dziwne, aby posty dokumentujące trening na siłowni przeplatać tymi reklamującymi rower elektryczny.
Komuś nie spodobało się też, że część tekstu w poście jest zapisana po angielsku: "Nie zapominajmy że jesteśmy Polakami i zacznijmy wreszcie pisać po polsku".
Czy Was Małgorzata i Radosław zachęcają do kupna przedmiotów, które promują?