Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, pierwsze trzy odcinki "Piekielnego hotelu" oglądało średnio 1,56 mln widzów, z czego największą publiczność zgromadził premierowy, a najmniejszą ostatni epizod.
W trakcie emisji programu Małgorzaty Rozenek, TVN zajmuje zaledwie trzecią pozycję w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest Polsat, nadający wówczas "Nasz nowy dom" i "Wydarzenia", drugie miejsce zaś zajmuje Jedynka emitująca powtórki "Strażaków" i "Jaka to melodia?".
"Piekielny hotel" emitowany jest na antenie stacji TVN w niedziele o godzinie 18.00. Rok temu stacja pokazywała wówczas show "Ugotowani", które cieszyło się większą oglądalnością niż program Małgorzaty Rozenek.
Fabuła "Piekielnego hotelu" zbliżona jest do "Kuchennych rewolucji". Małgorzata Rozenek podróżuje po kraju i stara się pomóc właścicielom podupadających obiektów w przywróceniu ich rentowności. Przedstawiciele branży hotelarskiej krytykowali produkcję między innymi za to, iż w roli ekspertki osadzono osobę, zupełnie niezwiązaną z branżą, która nie ma pojęcia o funkcjonowaniu biznesu hotelarskiego.
>>>Czytaj więcej: Hotelarze krytykują show Rozenek: Program powinien robić fachowiec