Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, w porównaniu do premierowej serii, emitowany wiosną 2. sezon "Warsaw Shore" stracił średnio 18 tys. widzów.

Reklama

Mimo to, przygody ósemki imprezowiczów i tak przyciągały przed ekrany dużą widownię. Każdy odcinek 2. sezonu, oglądało ok 178 tys. osób, co dało stacji MTV dużą przewagę nad konkurencją.

Dane oglądalności drugiej serii bardzo nas cieszą tym bardziej, że wiosenny sezon telewizyjny jest zazwyczaj bardziej konkurencyjny. Wielu przewidywało, że po pierwszym sezonie format się wyczerpie, a okazało się, że wokół programu utworzyła się grupa wiernych, zaangażowanych fanów - komentuje wyniki Jerzy Dzięgielewski, dyrektor programowy MTV Polska.

W związku z dużą popularnością, jaką wciąż cieszy się "Ekipa z Warszawy", MTV planuje realizację kolejnego sezonu programu. Na razie jednak nie zapadły w tej sprawie ostateczne decyzje.