Spece od promocji kanału Discovery Chanel postanowili pójść o krok dalej i wyjść z reklamą programu poza ramy telewizora. W czterech miastach Polski będziemy mogli zobaczyć namiastkę policyjnego, kryminalnego śledztwa.

W wyznaczonych miejscach zaaranżowane zostaną miejsca zbrodni. Ślady przestępstw zostaną zabezpieczone, a specjalnie przygotowani aktorzy pokażą jak policja zabezpiecza dowody, pobiera próbki i dokumentuje miejsca zbrodni. Niecodzienna akcja promocyjna ma przybliżyć widzom sposoby rozwiązywania zawikłanych zagadek kryminalnych, które będą tematem nowego programu.

Akcja reklamowa rozpocznie się o godzinie 17:30 w czterech polskich miastach: w Gdańsku (4 maja w Multikinie oraz na ul. Długiej), w Poznaniu (5 maja w Multikinie oraz na Starym Rynku), we Wrocławiu (5 maja na ul. Oławskiej i ul. Jedności Narodowej) oraz w Krakowie (6 maja w Multikinie oraz na Plantach).

"Zbrodnie, które wstrząsnęły światem" to historia sześciu zakończonych sukcesem spraw najsłynniejszych seryjnych morderców, działających na terenie USA, Australii i Europy. Pierwszy odcinek będzie można obejrzeć 8 maja o godzinie 22:00 w kanale Discovery.





Reklama