Producent programów telewizyjnych, Grupa ATM, jako jeden z niewielu polskich reprezentantów, bierze udział w targach telewizyjnych w Cannes. Nie tylko regularnie wystawia swoją ofertę, ale również szuka nowych propozycji wśród zagranicznych ofert. Pierwszym zakupem jest francuski serial "Kaamelott". Transakcja ta jednak wiąże się ze spełnieniem szeregu warunków. Umowa obejmuje na przykład emisję serialu w najlepszym czasie antenowym w TV4 od września bieżącego roku.
"Kaamelott" to serial oparty na legendzie Króla Artura. To zbiór krótkich, parominutowych filmików, parodiujących rycerzy okrągłego stołu, poprzeplatanych sytuacyjnym dowcipem. Prześmiewcza, współczesna wersja pokazuje dobrze znaną historię z lekkim przymrużeniem oka.
Grupa ATM planuje połączyć francuski serial z innym formatem, który właśnie kupuje na targach w Cannes i zaprezentować widzom "Czwórki" w formie półgodzinnego pasma. Na razie drugi tytuł trzymamy jest w tajemnicy, ale zważywszy ogromną falę popularności serwisu YouTube, nowe pasmo serialowe - prezentujące krótkie formy filmowe - ma duże szanse zaskarbienia sobie przychylności widzów.