Pierwsze odcinki „BrzydUli” wyemitowane w październiku 2008 roku średnio gromadziły przed telewizorami 1,74 miliona widzów. Jednak nie ma niczego dziwnego w tym, że „Majka” radzi sobie znacznie lepiej. W ostatnich miesiącach 2009 roku „BrzydUla” była wielkim hitem, a „Majka” promowana była przede wszystkim jako następczyni poprzedniego serialu. Obecnie nowa produkcja TVN przegrywa jedynie z TVP, która w tym samym czasie pokazuje telenowelę „Klan” (oraz 6 stycznia „Turniej Czterech Stoczni”). Jedynka w tym paśmie emisji gromadzi średnio 4,51 miliona widzów. „Majka” jest adaptacją wenezuelskiej telenoweli „Juana la Virgen”. W rolach głównych w serialu występują Joanna Osyda, Tomasz Czachorowski, Marieta Żukowska, Weronika Rosati i inni.
Nowy serial TVN pt. „Majka” może pochwalić się znakomitą promocją. Jakie przynosi ona efekty? Na razie niezłe, pierwsze trzy odcinki „Majki” obejrzało 2,59 miliona widzów. To znacznie lepiej, niż w przypadku pierwszych odcinków „BrzydUli”.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama