O „Ulicy Sezamkowej” ostatnio było głośno w związku z 40-leciem istnienia programu. Wygląda jednak na to, że szum medialny nie ustanie. Aktualnie sponsorem „Ulicy Sezamkowej” jest największy dostawca drobiu i jaj w USA, koncern The Egg Bard. Łatwo domyślić się, jaka logika kierowała doborem takiego sponsora: najpopularniejszą postacią "Ulicy Sezamkowej" jest Wielki Ptak. Trudno jednak odmówić racji działaczom PETA, którzy wskazują, że zwierzęta na wielkich fermach są trzymane w bardzo złych warunkach. Czy protest organizacji wpłynie na zmianę sponsora „Ulicy Sezamkowej”? To mało prawdopodobne. Pewne jest jednak, że działania obrońców praw zwierząt narobią sporo szumu wokół programu. I może wpłyną na to, że osoby odpowiedzialne za produkcję programu w przyszłości będą bardziej uważnie dobierać firmy, z którymi współpracują.
Organizacja PETA słynie z kontrowersyjnych akcji, nagłaśniania przypadków łamania praw zwierząt, wskazywania tych gwiazd, które np. noszą naturalne futra. Ale jak to możliwe, że organizacji podpadły sympatyczne zwierzaki z Ulicy Sezamkowej? Wszystkiemu winy jest sponsor.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama