Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

"Napruci winem i palący jakieś zioła". Polskie gwiazdy o religii

3 maja 2013, 16:21
AKPA/TVN
Religia do niedawna była tematem, o którym gwiazdy wolały nie rozmawiać. Ostatnio jednak, zarówno wierzący, jak i niewierzący celebryci coraz chętniej mówią o tym, jaki mają stosunek do wiary i Kościoła.
Reklama
Reklama
Tematy:
Maciej Musiał gwiazda religia Małgorzata Kożuchowska wiara Maria Peszek

Powiązane

Reklama

Komentarze(233)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • Karol
    2013-05-03 20:27:27
    No rzeczywiście religia ogranicza rozwój człowieka. Dzięki wyzwoleniu z jej kajdan ludzkość doczekała się takich ludobójców jak: Lenin, Stalin czy Hitler. Dla nich inni ludzie byli gadami. Ciekawe, też dlaczego o tym ograniczeniu rozwoju mówią same przygłupy ? Nikt od was nic nie chce czerwone szuje, nie plujcie tylko jadem na wierzących w Boga i dajcie im żyć.
    12
    pokażodpowiedzi (3)
  • sektaKIWAmasy
    2013-05-03 21:18:47
    Ludzie są totalnie manipulowani - OSZUKIWANI PRZEZ CZARNYCH PASOŻYTÓW nie zdają sobie sprawy ze swego położenia. Nie ma żadnego "nieba", "raju" itp bajkowych miejsc - nie ma żadnej możliwości kupienia sobie zasług u jakiegokolwiek "boga" za pośrednictwem CZARNYCH OSZUSTÓW .
    15
    pokażodpowiedzi (1)
  • sektaKIWAmasy
    2013-05-03 22:49:45
    Sekta czarnych pasożytów MANIPULUJE ŚWIADOMOŚCIĄ podatnych. Zaczyna od dzieciaków bo to jest łatwe... -"Prawdy" teologiczne, biblijne oraz "prawdy" wiary to nie są prawdy których istnienie można zweryfikować jakimś sposobem nie związanym z wiarą. Te "prawdy" " istnieją" jako wymysły, teologiczne mity, przypowieści i projekcje ludzkiej wyobraźni . Według znanych fizyków i kosmologów świat mógł powstać bez żadnej przyczyny - pomijając przyczyny czysto fizyczne i zapewne tak się stało .
    11
    pokażodpowiedzi (1)
  • eg-on
    2013-05-04 09:28:42
    Kapłani najróżniejszych religii i sekt lękają się postępu nauki jak wiedźmy jasnego światła poranka. Lęka ich i gniewa zarazem, że ktoś demaskuje oszukańcze sztuczki z których żyli. Thomas Jefferson, trzeci prezydent USA
    9
  • kler-KANTY
    2013-05-04 09:45:42
    Każda religia opiera się na CIEMNOCIE ludu...
    14
  • Katolik
    2013-05-04 10:04:26
    Nie przepadam za towarzystwem osób niewierzących. Zawsze omijałem omijam i będę omijał ich szerokim łukiem. Nic do nich nie mam ale to na pewno nie dla mnie. Ale rozumiem, że każdy robi ze swoim życiem to co tylko zechce i w to w ogóle się nie wtrącam, dlatego oczekuję tylko tego samego od osób niewierzących. No, chyba że ich codzienna pogarda do religii to jakiś ich sposób na życie.
    7
    pokażodpowiedzi (1)
  • rem
    2014-02-27 13:40:02
    Rubik i Nergal maja racje twierdzac, jak przystalo na komuniste, ze religia ogranicza rozwoj czlowieka. Pewnie chodzi tu m.in. o rozwoj intelektualny. Jako przyklad wezmy takiego Kopernika. Przez te religie pomieszalo mu sie w rozumie, twierdzil, ze Ziemia krazy wokol Slonca. Jakis inny zakonnik przez te wiare zalozyl Uniwersytet Sorbone. Albo inny przaklad, taki Wojtylla, przeciez religia ograniczyla jego rozwoj psychiczny i intelektualny.- NIe zgadzal sie z Komuna! Ot, Ograniczony umysl ! Nie rozwinal sie przez religie! Peszek nieco sobie pomylila pojecia. Boga nie mozna wymyslic. Pojecie Boga mozna wymyslic. Jak Bog istnieje, to niezaleznie od tego czy sie to komus podoba czy nie.. I jeszcze mala uwaga. Buddyzm nie jest religia a filozofia zycia.
    Hitler nienawidzil katolikow i religie katolicka. Pewnie dlatego, ze ogrqanicza ona rozwoj czlowieka. Wprowadzal wlasna germanska religie.. Zydzi tez wierza w Boga i dlatego sa ograniczeni w rozwoju!
    Ile tu madrych wpisow ludzi nieograniczonych w rozwoju. Goebelsiki internetowi.
    12
    pokażodpowiedzi (1)
  • chusteczka - ale ch,,,,,j , buha buha buha
    2013-05-04 09:55:40
    "Napruci winem i palący jakieś zioła". Polskie gwiazdy " DAWIDA ' o religii
    2
  • Realista
    2014-02-06 14:24:35
    Tylko ludzie pozbawieni cech ludzkich moga poniewiwrac to co piekne i szlachetne.To co przez wieki stanowilo sile bialej cywilizacji.Pomagacie obecnej w staczaniu sie do rynsztoku, czym pisala najwybitniejsza dziennikarka minionego wieku O. Fallaci.
    2
    pokażodpowiedzi (1)
  • prodyrektor
    2013-05-05 12:43:33
    niby mądrzy ludzie a tak lekko niszczą kariere.Np.pani Peszek ,zamiast walnąć tekst jak "Jacek 43" to się naraża 98% i za jednym kliknięciem byłaby ładna,mądra i ogólnie uznana za wartościową artystkę.
    1
  • SYLVEK
    2015-01-14 01:21:20
    re.:~sektaKIWAmasy - odpowiedz na pytanie zasadnicze - do tego samego do czego sluzy KONSTYTUCJA a zeby byla przestrzegana to powolany jest caly sztab do jej pilnowania wyposazony w od palek po fotoradary i krzaki za ktorymi mozna sie schowac - tu nikt nie stoi z koszyczkiem -a jak sie ma VAT w stosunku do dziesieciny? ? poczytaj -wpis fan swiatowca..Charlie czeka na takich jak ty.
    2
  • Ira
    2013-05-04 09:15:51
    Absolutnie nie dopatruję się niczego niewłaściwego w wypowiedzi Dody,a wyrok sądu w tej sprawie uważam za kompromitację wymiaru sprawiedliwości,Powiedzenie że autorzy biblii pisząc te klechdowe opowieści byli "pod wpływem" to bardzusprawiedlowiające stwierdzenie,nagannym było by stwierdzenie że z premedytacją ściągają z egipskich wierzeń o Ozyrysie i Horusie.
    5
  • SYLVEK
    2015-01-14 02:04:46
    re.:POLAK, NIE WOLAK - nie jestem dewotem ale nie krytykuje tego ze dajesz sie manipulowac przez TVN i Main Stream..a do slazaka nie polaka to troche wydajesz zle swiadectwo SLASKOWI -chyby sie wychowales miedzy wulcami i sie zaraziles
    0
    pokażodpowiedzi (1)
  • buhahahah
    2017-03-31 20:36:30
    Religia jest dla czu bow .Cwaniacy ,typu kosciol i pis ,wykorzystuja religie aby rzadzic i miec sie dobrze.A naiwne baranki płaca,modla sie i ....do ziemi,zamiast do niebios.
    0
  • Mr Ed
    2014-08-25 10:24:21
    kożuchowska ma wyraźne kłopoty z liczeniem !

    98 % to było ..może ! w stanie wojennym

    Teraz co najwyżej 60 %
    Z mojego osiedla w Gdańsku Osowej liczącego 58 domów ulice Sarnia Łosiowa Jelenia z 58 domów do kościoła w niedzielę jeździ lub idzie co najwyżej 7 rodzin , czyli jeszcze mniej
    to skąd ta pani wzięła 98 % ?
    To pewnie podpowiedz proboszcza ?
    Ale cóz ortodoksyjni katolicy chyba maja pewne ograniczenia ...umysłowe ?
    2
  • sekretorz powiatowy
    2014-02-27 13:48:35
    ~popieram2013-08-21 21:55 Jak juz cytujesz Marksa, to rob to porzadnie a a nie odpisuj od iejakiego Millera
    0
    pokażodpowiedzi (1)
  • Zbig
    2013-12-05 06:36:04
    A kto uważa ich za gwiazdy? To są celebryci, znani z tego że są znani.
    0
    pokażodpowiedzi (1)
  • bonzo
    2013-05-05 10:40:00
    Jakoś tak się dziwnie składa ,że wypowiedzi tych artystów, którzy przyznaja się do wiary katolickiej są rzeczowe i zrozumiałe dla wszystkich , a tych którzy są przeciw niej, to totalny bełkot i manipulacja . Dlaczego ?
    2
  • 154toni
    2013-11-18 14:14:15
    Chcialbym aby Te niby gwiazdy wypowiedzialy sie o wierze muzelmpanskiej. Boja sie? Nie maja odwagi???
    1
  • buhahahah
    2017-03-31 20:47:14
    Biblia koscielna nie ma nic wspolnego z biblia,Kodeksem Synaickim.To co ksiadz głosi z ambony,to własna tFUrczosc kk. Papiez Sykstus V w 1585-90 r mówi: Historia Kościoła będzie przezemnie ,teraz , ostatecznie ustalona.Postaramy się wydrukowac nasze własne opracowanie Biblii"I przez 9 miesiecy rodzil katolicka biblie ,no i urodzil....to co macie Biblia grecka,uznawana dzis jakozasytępca "oryginału" zaczyna sie od słów: En arche epoiesen ho theos ton uranom kai ten gen. Zamieniajac rózne imiona [nazwy ]na imiona wlasne ,otrzymamy:En Archeepoiesen ho Theos ton Uranom kai ten Gen.Znaczy to:"W Arche zrobi Bóg Uranosa i Ge. Wspólczesne wersety mówia:Na poczatku stworzyl Bóg niebo i ziemie... Tak więc przekręt -KŁAMSTWO!
    0
  • SYLVEK
    2015-01-14 01:09:15
    re.: Maciej to bardzo dobrze ze sie wstydzisz ze jestes ateista -to duzy plus mysle ze jak nie czytales Biblii tak samo nie czytales Konstytucji.Moze grasz na ukulele ???
    1
    pokażodpowiedzi (3)
  • edward Sopot
    2014-08-25 10:16:04
    Puste słowa o dziewicy co 2000 lat temu została zapłodniona , urodziła i do dzisiaj ma się kwietnie ...demagogia ...i tyle

    Czym różnią się pielgrzymki Polaków np do Częstochowy z obrazkami darami
    Od pielgrzymek indiań amazońskich do dżungli z ofiarą n.p. zabitym wieprzem ?

    No czym to się rożni ?
    ci polscy są ładniej ubrani ? ! ...?
    2
  • zakonnica
    2014-08-25 15:23:08
    re: zwątpiona
    Całkowicie się z Tobą zgadzam. Pan Stuhrt jest znany jako człowiek inteligentny a nie oszołom. Jest klasą samą w sobie.
    Natomiast Pani Kożuchowska jest dla mnie trochę infantylna . Ma do tego prawo, ale w takich sprawach nie powinna się wypowiadać bo nie posiada dostatecznej wiadomości. Ludzie od kościoła odchodzą , ponieważ religia dawno przestała być częścią życia wielu ludzi. Powodem tego są księża i chierarchowie kościelni, którzy ludzi traktują jak baranki, którzy sieją strach gdyż w strachu ludzie są bardziej posłuszni i są gotowi do podporządkowania się, do dawania pieniędzy na tacę itd.
    4
  • popieram
    2013-08-21 21:55:35
    maja racje, bo wiara w boga to tylko wiara i nic wiecej ,przy tym sie narkotyzuja,
    taki narkotyk dla biednych..
    2
  • jkrmaria
    2013-05-04 18:51:14
    Gwiazda to byla Anna German.
    0
  • dziadek
    2013-05-03 21:52:26
    Jaki poziom intelektualny artysty taki stosunek do Wiary.
    0
  • Jan
    2013-05-03 21:11:14
    Doda i Peszek to gwiazdy?
    0
  • jacek43
    2013-05-04 08:40:07
    Miliardy dusz będących już w Piekle to ci, którzy bezwstydnie odrzucili Mnie w trakcie swojego życia. --- od Jezusa Chrystusa przekazane znanej wizjonerce z Irlandii--- Sobota, 20.10.2012, 23.20 Moja droga, umiłowana córko, wizja, której pozwoliłem ci doświadczyć ostatniej nocy, była dla wzmocnienia twojej duchowości i ukazania ci Prawdy o życiu po śmierci. W ciągu pierwszych godzin po śmierci szatan wysyła swoje demony, aby kusić dusze – nawet na tym etapie. On kusi je, aby odrzuciły stan Czyśćca. Czyni tak samo wobec tych, którzy umarli w stanie łaski, którzy są przeznaczeni do Nieba. Pokazałem ci szybkość, z jaką dusze spadają do Piekła i przerażające prześladowanie, które je spotyka, aby ostrzec tych, którzy nie wierzą, że ono istnieje. Znajdują się tam już miliardy dusz i jest tak wiele wchodzących w każdej sekundzie, że ukazały ci się jak deszcz spadających gwiazd, jak gradowa burza, spadające do jeziora ognia. Pokazałem ci także szok i radość na twarzach tych dusz, gdy w ostatniej chwili zostały wyrwane i ocalone. Jest to zasługą cierpienia zaakceptowanego przez dusze ofiarne, dla ratowania takich dusz od Piekła. Widziałaś najpierw grozę, a potem strach na ich twarzach, kiedy zaświtała im Prawda o miejscu ich ostatecznego spoczynku. Następnie pokazana ci została radość na ich twarzach, gdy zdały sobie sprawę, że zostały oszczędzone. Miliardy dusz będących już w Piekle to ci, którzy bezwstydnie odrzucili Mnie w trakcie swojego życia. Wielu było bystrymi, inteligentnymi ludźmi, na wpływowych stanowiskach na świecie, którzy zadali sobie wiele trudu dla zapewnienia, że Słowo Boże nie będzie słyszane. Wielu było odpowiedzialnych za zarządzanie morderstw tysięcy niewinnych ludzi. Dokonywali egzekucji Bożych dzieci bez grama skrupułów w swoich sercach. Dokonywali nikczemnych aktów, obejmujących seksualne perwersje, które urażają Boga i są Mu wstrętne. Wielu spowodowało prześladowanie Bożych Kościołów przez świecką działalność, a w niektórych przypadkach, przyłączyło się do wroga w czarnych mszach, gdzie oddawali cześć bestii. Są to dusze, które ratujesz, Moja córko. Tych, z poczerniałymi duszami i sercami z kamienia. W Piekle jest dziesięć razy więcej dusz niż w Czyśćcu. Miliardy dusz w Piekle, wszystkie na różnych poziomach, przewyższają liczebnie te w Niebie; trzydzieści trzy przypada na każdą pojedynczą duszę. Nie jest łatwo pójść do Nieba i wymaga wiele zaangażowania, aby przygotować wasze dusze do wejścia do bram. Jest to czas Prawdy. Prawda nie zawsze jest przyjemna, ale jest niezbędna dla wszystkich Bożych dzieci, aby zrozumiały. (...) Wasz Jezus
    0
  • "ludek"
    2013-05-04 08:55:12
    GWIAZDY?! Nie, nie... To szambo. Nawet nie gwiezdne.
    0
  • ja pier ....
    2013-05-03 17:02:33
    Anja Rubik - bez religii rozwija i doskonali swoje wymiękłe "ciało " -żenada .
    0
  • odwyrtka
    2013-05-03 17:58:06
    Nie ma kogoś takiego jak zdolna, utalentowana artystka Peszek. Taką postać, drogie lemingi, wymyślili wyznawcy GWnianej i WSIn24.
    0
  • widz
    2013-05-04 21:23:18
    Ostatnio widzialem ja w berecie.
    0
  • Pisior na Bicze (Bitch'e)
    2013-05-03 17:59:37
    Matolek Stuhr stal sie, rowniez madrala teologiczna, bo historyczna zostal juz wczesniej.
    0
  • adelaide
    2013-05-04 05:45:04
    Od 1945 Czesław Kiszczak był członkiem PPR, później PZPR. Członek Biura Politycznego KC PZPR w latach 1986–1990. Był gospodarzem i uczestnikiem rozmów w Magdalence i prac Okrągłego Stołu. Desygnowany na premiera w lipcu 1989, nie zdołał utworzyć rządu (nie uzyskał poparcia ZSL i SD). W rządzie Mazowieckiego awansował do funkcji wicepremiera. 6 lipca 1990 wycofał się z życia politycznego, przekazując resort spraw wewnętrznych Krzysztofowi Kozłowskiemu.


    Według gen. Władysława Pożogi był inicjatorem akcji „Hiacynt” w 1985, wymierzonej w środowisko gejów (zarejestrowano ok. 11 000 osób).

    Według Komisji Odpowiedzialności Konstytucyjnej pracującej do 1994 Kiszczak wraz z Wojciechem Jaruzelskim mieli w 1989 wydać polecenie zniszczenia stenogramów posiedzeń KC PZPR. Na początku lat 90. toczyło się w tej sprawie postępowanie, później, ze względów formalnych, umorzone.


    Procesy sądowe

    W 1996 wyrokiem uniewinniającym zakończył się pierwszy proces gen. Kiszczaka. Oskarżony był on o napisanie szyfrogramu umożliwiającego milicji użycie broni wobec strajkujących.


    W drugim procesie, który zakończył się w 2004 Kiszczak został wyrokiem sądu uznany za winnego przyczynienia się do śmierci górników z kopalń Wujek i Manifest Lipcowy w grudniu 1981.


    Sąd skazał generała na 4 lata więzienia (w wyniku amnestii złagodzono karę do 2 lat i zawieszono jej wykonanie). Sąd apelacyjny nakazał powtórzyć proces. Trzeci proces generała rozpoczął się w 2006. W lutym 2007 miał zapaść wyrok, jednak oskarżony się rozchorował.

    We wrześniu 2007 dwóch działaczy na rzecz LGBT – Szymon Niemiec i Jacek Adler – złożyło do IPN wniosek o ściganie gen. Kiszczaka za wydanie rozkazu rozpoczęcia akcji „Hiacynt”.



    W kwietniu 2008 szczeciński oddział IPN wysłał do sądu akt oskarżenia przeciw Kiszczakowi o wyrzucenie z pracy w 1985 pracownika ministerstwa za posłanie córki do I komunii.

    10 lipca 2008 sąd uznał, że były szef ministerstwa spraw wewnętrznych gen. Czesław Kiszczak ponosi „winę nieumyślną” za przyczynienie się do śmierci górników z kopalni „Wujek” i umorzył sprawę. W lutym 2010 rozpoczął się czwarty proces Kiszczaka oskarżonego o przyczynienie się do śmierci 9 górników z kopalni „Wujek” w 1981.


    26 kwietnia 2011 warszawski Sąd Okręgowy uniewinnił Kiszczaka.




    12 stycznia 2012 roku Sąd Okręgowy w Warszawie,



    w procesie autorów stanu wojennego,


    uznał Czesława Kiszczaka winnym zbrodni komunistycznej i wymierzył mu ,


    karę 4 lat więzienia, ale na mocy amnestii wyrok zmniejszono o połowę,


    a kara 2 lat więzienia została zawieszona na okres próby 5 lat.


    Wyrok jest nieprawomocny;


    Sąd uniewinnił bywszego I sekretarza KC PZPR Stanisława Kanię,


    a sprawę członkini rady państwa Eugenii Kempary - umorzył.
    0
  • mea
    2013-05-03 23:03:10
    A ja nie wierzę ludziom, którzy zbyt agresywnie obnoszą się ze swoją wiarą. Przykro mi, ale dla mnie to brak pokory!
    0
  • Observer
    2013-05-04 08:48:17
    Każdy z nich widzi takie koło jakie tępymi zakreśla oczy.
    0
  • student
    2013-05-03 17:26:00
    Skąd taki tendencyjny tytuł sugerujący wiele.Bez komentarza pozostawiam ocenę wypowiedzi. O czym Panie Stuhr chce pan dialogować , przecież aborcja pana nie dotyczy. Dody i Peszek, proszę wybaczyć nie czytałem
    0
  • pediatra
    2013-05-03 18:02:18
    Można wydedukować, że dzieciństwo, okres szkolny i dorastanie Anji Rubik przebiegało wśród wręcz fanatycznie religijnej rodziny i takich samych nauczycieli, wszak Anja pozostała rozwinięta na etapie mocno ograniczonym.
    0
  • WIELKI BUDOWNICZY PRL +
    2013-05-03 18:29:23
    Patrzcie dzieci, tak wyglądają w FOLWARKU OBYWATELSKIM najlepsi z nalepszych, to są WYŻYNY ARTYSTYCZNE na które tylko ŚWINIE wznieść sie mogły.
    0
  • jiko
    2013-05-03 19:32:19
    Anjo Rubik nie ograniczaj się w niczym , a szczególnie w anoreksji. Będziesz dobrym okazem patyczaka do akwarium.
    0
  • ela
    2013-05-04 08:54:41
    Pan Maciek Sztur -100 % racji !
    0
  • WIK
    2013-05-03 18:33:15
    Życie bez wiary w Boga to życie zmarnowane. Wiara jest łaską. Jak nie wierzysz to tym bardziej módl się o tą łaskę. Śpiesz się bo życie jest krótkie.
    0
  • WIARA CZYNI CZUBA
    2013-05-03 20:36:16
    Pewne jest jedno. WIARA CZYNI CZUBA
    0
  • jedrula
    2013-05-04 00:56:59
    O istnieniu Boga swiadczą pełne miłości do bliżniego wpisy głęboko wierzących.
    0
  • konsekwencja
    2013-05-03 18:08:30
    Re Iza
    Droga Izo, powiedz to Peszek. Niech Peszek pozwoli Polakom być jakimi są. Wszak Peszek woli koncertować w Azji i pouczać izraelskich żołnierzy aby nie oddawli za kraj nawet jednej kropli krwi.
    0
  • Genitaliusz
    2013-05-03 21:27:38
    Co ta lewacka gejownia może mówić o religii ?
    0
  • pyk
    2013-05-03 17:39:08
    Przepraszam ale kto to jest ta peszek ,wiem że kiedyś był taki aktor
    0
  • ces
    2013-05-03 17:40:33
    Doda, Rubik , Peszek, Stuhr - niewątpliwie szumowiny celebryckie ( lumpensalon) , zbliżone do Palikota vel Paliknura - neobolszewickiego poganina.
    0
  • Mizantrop
    2013-05-03 19:36:06
    Jezeli Bog stworzyl Swiat, a wczesniej nie bylo nawet pustki, to gdzie sie dotad podziewal ? a moze ktos Jego stworzyl, np CZLOWIEK ?!
    0
  • bis
    2013-05-04 18:43:00
    Słusznie kakije gwiezdy -ot PO prostu prostytucja.
    0
  • Mętlik
    2013-05-04 07:36:08
    Używając ulubionej narracji p. M. Stuhra powiedział z ambony: "No to mamy Jakuba Wojewódzkiego i Marię Peszek". I zlazł z ambony.
    0
  • katolik
    2013-05-04 14:20:35
    Doda na papieza!
    0
  • Genitaliusz
    2013-05-04 18:58:25
    Stuhr to polskie nazwisko ?
    0
  • Goscioo
    2013-05-03 18:40:23
    na Polaków mi te "gwiazdy" nie wyglądają.. pozdrawiam
    0
  • antysnob
    2013-05-03 17:45:27
    Ostanio taki napruty zawiesił mezuzę na drzwiach muzeum i zawyrokował, że teraz religijni żydzi, wszak mezuza to symbol religijny, są juź we własnym domu. Tak, religia tak mieląca mózgi w temacie własności jest groźna.
    0
  • Jili
    2013-05-04 08:22:29
    Stur i peszek potrzebują pomocy i wiary,Doda poza mozliwościami prostego leczenia.
    0
  • PaniLyla
    2013-05-03 19:17:17
    Wiara toi bardzo osobista rzecz, wrażliwa po co w ogóle ten temat podnosić. Nie ma tego nigdzie w Europie.
    0
  • maciej
    2013-05-03 18:50:25
    jestem ateista ale kiedy slucham tak prymitywnych wypowiedzi czuje sie zawstydzony
    0
  • Danuta
    2013-05-04 02:26:28
    Wiara to indywidualna sprawa każdego z nas.Kazdy może dokonywac wyboru. Staram się nie oceniać, czy wybrał ktoś dobrze, czy źle.
    0
  • eddi
    2013-05-05 01:34:25
    aniaa od urodzenia jest ogromnie ograniczona :)
    0
  • eddi
    2013-05-05 01:39:21
    maja maja dupaa jasiu karuzela
    0
  • i tyle
    2013-05-03 18:17:49
    Pani Marysia ma nieuświadomione pretensje do Pana Boga za wygląd, a to nie Jego wina. To sprawa rodziców. Rubik i Doda - podobnie, tylko rzecz w rozumie, a raczej jego braku. A Maciej S. POgubił się w ogóle ... jak Palikot.
    0
  • love
    2013-05-03 17:49:50
    w środku to chyba w rabina wierzy?
    0
  • katolik
    2013-05-05 10:28:54
    Taki mlody M Musial a jaki madry
    0
  • czyt
    2013-05-03 19:41:43
    Ciekawe skad sie takie peszki biora głupie to i za niczym nie wyglada
    0
  • kosmita postępowy
    2013-05-03 23:33:55
    Ateistę i Świnię ewolucja zrównała w rozwoju, jedno i drugie jeszcze nie odkryło Boga
    0
  • eddi
    2013-05-05 01:33:02
    doda ciotko ciebie juz nie ma :))))))))))))))
    0
  • łza
    2013-05-03 17:56:38
    ile komentarzy tyle nienawiści.Ale wybaczcie sobie i pozwólcie drugim być takimi jacy są..
    0
  • 321
    2013-05-04 09:37:43
    Buhahaha

    'gwiazdy'???

    Toz to ZENADA i KANALIA!!
    0
  • -
    2013-05-03 16:55:29
    Ci co wyrażają się źle o wierze katolickiej , to bezrozumne śmieci . By być ateistą trzeba myśleć i mieć zasady .
    0
  • -
    2013-05-03 16:56:42
    Szczury to wyjątkowe śmieci .
    0
  • Jan
    2013-05-03 22:30:39
    Gwiazdy, to te na niebie, one mówią dużo o Bogu.
    A za te "polskie gwiazdy"/?/ jest mi wstyd.
    0
  • wodzirej
    2013-05-03 22:50:46
    Maciek ma mądrego ojca, a sam mniej niż zero.
    0
  • Oremus
    2013-05-03 22:58:58
    Religia jest dla ludzi bez rozumu- Józef Piłsudski.
    0
  • muzykant
    2013-05-04 05:17:01
    doda to specyjalistka od robienia loda :-)
    0
  • southpole43
    2013-05-04 02:42:43
    Pani Peszek, jest 100% pewnosc, ze taka poczware, Bog by nie stworzyl.
    Pani doduwna to absolutny debilizm.
    Stuhr glupku, wiara to nie ksiezulo z twojej parafii, to cos bardziej glebszego.
    0
  • wierzacy ale bez przesady
    2013-05-04 02:55:12
    zeby wierzyc w boga nie trzeba latac do kosciola i sluchac tych ich wymyslow ,boga ma sie w seru albo sie nie ma,ale jak sie chce przejsc pranie muzgu to wystarczy wlaczyc RYDZYJKO i wszystko gra w temacie ,tam jest czego posluchac JAD 24 NONSTOP
    0
  • bono
    2013-05-04 04:45:21
    Jestem za calkowita eksterminacja ksiezy (co do jednego) banda naciagaczy robiaca kase na ludzkiej naiwnosci
    0
  • WARSZAWIAK
    2013-05-04 04:55:29
    Niektórych do fascynacji elementami buddyzmu czy hinduizmu , judaizmu może skłaniać całkowicie błędne, acz coraz bardziej rozpowszechnione, przekonanie, że Prawdę można znaleźć w każdej wielkiej religii. W rzeczywistości tak nie jest. Chrystus mówił o sobie, że jest Drogą, Prawdą i Życiem. Gdyby obok Jego nauk istniały inne, których zachowywanie prowadziłoby do Zbawienia, z pewnością poinformowałby nas o tym.
    0
  • bono
    2013-05-04 04:57:23
    Jestem za calkowita eksterminacja PO-słów PO (co do jednego) banda naciagaczy robiaca kase na ludzkiej naiwnosci
    0
  • Tom
    2013-05-03 22:08:54
    Buddyzm, islam, chrześcijaństwo, judaizm, nazywajcie to sobie jak chcecie. I tak wszyscy modlicie się do Słońca. Tylko, ci co na tym zarabiają, robią co mogą, żebyście sobie o tym nie przypomnieli.
    0
  • nollet71
    2013-05-03 19:07:38
    Kłopot jest taki, że w POlsce ateisci wierzą w moc kleru i siebie uznają za wierzących! Ci co chodzą do koscioła, biją czołem przed figurkami, slyszą ryk wieprza w koloratce, to sa ludzie ...wierzący!? W co wierzą? W moc upośledzonego starego kawalera w koloratce? On ma taki dostęp do Boga jak my, żaden, po co mi oszust potrzebny do rozmowy z bogiem.? Do koscioła chodzą wyłacznie ateisci, oni wierzą w kler nie w Boga!
    0
  • pol anka
    2013-05-03 19:51:59
    rozmowa o religii, to nie to samo co rozmowa o wierze. Wiara jest przekonaniem, a religia ideologią. Wiara w Boga jest przekonaniem o istnieniu niemierzalnej ludzkim rozumem siły mającej wpływ na Nas i otaczajacy Nas świat. Religia jest instytucjonalnym opisem tej siły i wykorzystaniem Naszej wiary do celów Instytucji posługującej się religią.
    Ja jestem stojącym obok religii, ale nie obok wiary. W sprawie religii podzielam zdanie Dody, ale w sprawie Boga jestem częścią Wszechwswiata, pozwalam płynąć przez moje myśli i Bogom, i Czartom. Wynika to z mojego charakteru, nie znoszę być niewolnikiem. Będąc dzieckiem "chodziłem" do kościoła, jednak mój mały rozumek odrzucał wznoszone po łacinie modły, mdły zapach kadzideł, ciągłe zrywanie się z ławek, później klękanie i znów siadanie ( kompletny odlot ), przekazywanie znaku pokoju, marsze wokół kościoła, dramatyczne pieśni, kiczowaty wystrój z krwawą męką Chrystusa. To było tak irracjonalne, że trudno było nie roześmiać się nad tą sztuczną powagą. W wieku 10 lat uznałem, że czas pojść własną drogą. I tu ważny moment, gdybym nie został będąc nieświadomym szkrabem zaprowadzony do kościoła nigdy nie miałbym problemów z wyborem i nigdy nie byłbym katolikiem A tak dzięki Naszemu Kochanemu Państwu zaliczam się nadal do tej grupy wyznaniowej, i zmuszany jestem do składania wniosków o skreślenie mnie z listy. I taka jest różnica między religią a wiarą
    0
  • LIcealista
    2013-05-03 20:17:20
    Jednak M Stuhr jest prymitywem. Miałem nadziej że jego kompromitująca wypowiedz odsłaniająca jego jego brak wiedzy historycznej ( wg tego ignoranta to Polacy a nie Niemcy przywiązywali dzieci do tarcz). Teraz po tej wypowiedzi przekonał mnie całkowicie że na maturę nie zasłużył.
    0
  • satyr
    2013-05-03 20:22:48
    Wiara jest jedna i "niepodzielna".
    Wiara czyni "cuda"
    Religie "podpinają" się pod "Wiarę" (islam,chrześcijaństwo,różne wyznania mojżeszowe, itd..) i walczą o "skórę" na niedzwiedziu PO(srańce).
    Inne systemy "Wiary" (Buddyzm.Taoizm,itd..) nie podlegają t.zw. Religii.
    Nawet "małpy" (zwierzęta) o tym wiedzą i nie "dyskutują" (łamią sobie głowy) nad głupotą "ludzką".
    0
  • fan światowiec
    2013-05-03 20:30:34
    Przepraszam ale pytanie nasuwa sie samo. Czy Peszek ma tourne po Izraelu też pieprzy tak samo te kwestyjki o Bogu, a na koncertach dla żołnierzy tłumaczy im brak potrzeby składania ofiary krwi dla kraju.
    0
  • eddi
    2013-05-05 01:37:21
    co to za maszkara? maria to czy juz marian ?
    0
  • W Chicago mlotkow nie trza.
    2013-05-03 20:53:10
    Byl taki szczekacz p.t. kocon czy kucon. Raz sie w radiu udzielil na zywo w temacie...raz tylko. Tak go sluchacze zjechali ze sie zamknol dokumentnie i wkrutce sie wymeldowal ze Chicago.
    0
  • kris
    2013-05-04 00:13:20
    Ze niby doda sztur czy korzuchowska maja jakies madre rady dawac mi hehehe wolne zarty dla mnie te pseudogwiazdki znaczace mniej niz dno i 6 metrow mułu
    0
  • sektaKIWAmasy
    2013-05-03 21:39:20
    Pytanie zasadnicze : do czego ludziom potrzebna jest religia ? DO NICZEGO! Normalni ludzie nie potrzebują żadnej religii - łażenia do kościoła, wspólnych śpiewów , modlitw, wzdychania i karmienia ciastem poniżej 1 kalorii. INDOKTRYNOWANA religia- to totalne bzdury . Religia służy wyłącznie KAŚCIE PRZEBIERAŃCÓW która wmawia swym ofiarom że jest niezbędna. Kasta przebierańców doi swych ogłupianych wyznawców - miliony i miliardy złotych od państwa - to ten prawdziwy powód istnienia Kościoła i walki z "wrogami" religii. Religii -farsy.
    0
  • gomi
    2013-05-03 22:27:03
    Maciej Stuhr tylko po raz kolejny potwierdził, że nie uznaje żadnych zasad. Tak jak Doda, dla mamony zrobi dosłownie wszystko. Pamięć o dobrym psie będzie większa, jak o takich artystach.
    0
  • vangelia
    2013-05-03 23:30:58
    ,,Katolikiem jestem takim jak każdy Polak'' otóż młody Maciusiu Musiał zaświadczam ci , że nie każdy polak jest katolikiem. Poczytaj sobie trochę jaki mamy w Polsce kościoły i organizacje wyznaniowe, ilu mają członków i kto tam uczęszcza. To żadna wiedza tajemna, takie informacje można znaleźć wszędzie, jeśli odrzuci się swe własne ograniczenia do obszaru swojej rodziny czy znajomych.
    0
  • gabry
    2013-05-04 00:00:33
    Bóg istnieje, podpowiada nam w Myślach, Bóg przysyła nam Impuls do Mózgu, jeżeli nie mamy Boga w Sercu to wkracza szatan który też może podpowiadać i kusić, Jezus Chrystus Powiedział Poznacie Ich po Owocach. Modlitwa jest pierwszą Drogą do Boga, My mamy Wolną Wolę i musimy Pierwsi Odezwać Się do Boga, Bóg tylko Czeka aż odezwiemy się do Niego, Chociaż go Nie Widzimy On Zna Nasze Serce i Zna Jaką Droge Wybierzemy. Po Wieczornej Modlitwie za Dusze Czyśćcowe, za Przyjaciół za Rodzinę, za Głodujące Dzieci, Po Modlitwie przed snem 5-6 min Poczułem Miłość w Sercu tak Wielką że nie jestem w stanie Tego Opisać, Bóg potwierdza że Jest że Czuwa że Nigdy Nas Nie Opuści, Nawet jeżeli będziemy go Obrażać, Bóg nam Wybaczy bo Jest Miłośierny.
    0
  • Tade
    2013-05-04 00:03:45
    W mediach jest sporo takich co to martwią się wiarą Polaków i namawiają do zdejmowania krzyży. Jak myślą o swoim narodzie są dla odmiany b. religijni
    0
  • David Attenborough
    2013-05-04 01:36:05
    Pan Bóg miał poczucie humoru jak stworzył to coś: M. Peszek!!!

    Inne przykłady bożego humoru: mrówkojad, konik morski, marabut, płaszczka, Dziadzia vel pierwsza dama
    0
  • adelaide
    2013-05-04 05:46:51
    ~~` Nie sugerując się nazwami instytucji agend rządowych czy służb, trzeba wiedzieć, że nie ma żadnej analogi między służbami, instytucjami
    i agendami rządowymi z okresu PRL a tymi działającymi obecnie,


    trzeba wiedzieć,że wszystkie PRL-owskie służby, instytucje i agendy rządowe, jak :


    Milicja Ludowa, PPR, Informacja Wojska Polskiego, Główny Zarząd Informacji, PZPR, Wojskowa Służba Wewnętrzna, Zarząd II Sztabu Generalnego Wojska Polskiego (wywiadu wojskowego), Ministerstwo Bezpieczeństwa Publicznego, Korpus Bezpiecdzeństwa Wewnętrznego, Urząd Bezpieczeństwa, Służba Bezpieczeństwa, WSI (Wojskowe Służby Informacyjne),


    były częścią komunistycznego aparatu władzy i terroru lub współpracowały z nim,


    współpracując też aktywnie z sowieckim okupantem, w tym
    z sowieckimi instytucjami i służbami komunistycznej władzy
    i terroru, sowieckimi wojskami okupacyjnymi, NKWD, KGB i inn.
    0
  • adelaide
    2013-05-04 05:38:59
    .. Wg danych oficjalnych, oddziały KBW zamordowały w okresie od marca 1945 do kwietnia 1947 ponad 1 500 "żołnierzy podziemia niepodległościowego", raniły setki, aresztowały blisko 30 000, w tym prawie tysiąc ich współpracowników a ok. 15 000 osób aresztowano
    i oskarżono o przynależność do antykomunistycznych organizacji konspiracyjnych.

    Kolejne tysiące patriotów polskich wymordowano na podstawie wyroków śmierci PRL-owskiego wymiaru sprawiedliwości i skrytobójczo bez aktu oskarżenia i procesu sądowego wymordowano w więzieniach i kazamatach PRL-owskiego, komunistycznego aparatu władzy, bezpieczeństwa
    i terroru oraz w tajnych więzieniach sowieckiego, okupacyjnego aparatu władzy i terroru znajdujących się m.inn. przy oddziałach sowieckiego NKWD przy każdej jednostce sowieckich wojsk okupacyjnych w Polsce, np. w Legnicy, zwanej małą Moskwą.

    Dalsze tysiące obywateli polskich zagłodziły na śmierć i wymordowały sowieckie służby terroru w więzieniach sowieckich na terenie ZSRR
    i zsyłając je przymusowow na Syberię i do różnych obozów na terenie ZSRR.

    Za wszystkie te mordy Czesław Kiszczak ponosi bezpośrednią odpowiedzialność lub współodpowiedzialność jako, że przez kilkadziesiąt lat był jednym z najwyśzych przedstawicieli komunistycznej władzy, jako wysoki rangą oficer PRL-owskiego WP, funkcjonariusz zbrodniczej PZPR, instytucji, urzędów oraz służb komunistycznej władzy i terroru, dowodzącym, bezpośrednio kierującym, związanym i współpracującym
    z różnymi jawnymi oraz tajnymi instytucjami i służbami PRL-owskiego aparatu władzy komunistycznej i terroru podlegającymi, instruowanymi a w wielu przypadkach zarządzanymi przez sowieckich oficerów, sowieckie służby terroru komunistycznego, współpracował bezpośrednio z tymi sowieckimi służbami i wykonywał ich polecenia, w tym także z sowieckimi wojskami okupacyjnymi i wojskami i służbami sowieckiego zbrodniczego NKWD.
    0
  • adelaide
    2013-05-04 05:40:56
    Czesław Kiszczak, przez kilkadziesiąt lat działał jako wysoki rangą oficer PRL-owskiego WP, funkcjonariusz instytucji, urzędów oraz służb komunistycznej władzy i terroru, dowodząc, bezpośrednio kierując, współpracując z różnymi jawnymi oraz tajnymi instytucjami i służbami PRL-owskiego aparatu władzy komunistycznej i terroru, takimi jak :


    Milicja Ludowa, PPR, Informacja Wojska Polskiego, Główny Zarząd Informacji, PZPR, Wojskowa Służba Wewnetrzna, Zarząd II Sztabu Generalnego Wojska Polskiego (wywiadu wojskowego), Ministerstwo Bezpieczeństwa Publicznego,

    -Korpus Bezpieczeństwa Wojskowego(Korpus Bezpieczeństwa Wewnętrznego (KBW) – specjalna formacja wojskowa, wchodząca w skład sił zbrojnych PRL, podporządkowana z uwagi na cele działań ministrowi bezpieczeństwa publicznego (1945–1954) a następnie ministrowi spraw wewnętrznych, powołana uchwałą Krajowej Rady Narodowej z dnia 25 maja 1945 roku dla walki z polskim podziemiem niepodległościowym oraz zbrojnymi organizacjami ukraińskimi (UPA) i niemieckimi (Werwolf).

    Geneza KBW sięga jesieni 1944 roku. Po upadku powstania warszawskiego i fiasku rozmów ze Stanisławem Mikołajczykiem w Moskwie, Stalin zadecydował o zaostrzeniu polityki PKWN na terenach zajętych przez Armię Czerwoną.

    Stalin zdecydował o utworzeniu Wojsk Wewnętrznych w Polsce jako specjalnej formacji wojskowej działającej w ramach resortu bezpieczeństwa publicznego PKWN. Wg dyrektywy Stalina i założeń komunistów polskich działających w ZSRR, miała to być formacja stanowiąca odpowiednik Wojsk sowieckiego NKWD.Jej zadaniem było zapewnienie porządku wewnętrznego niezbędnego do wprowadzenia w życie decyzji tzw. aparatu władzy ludowej

    – tym celu do 1953 KBW uczestniczyło w akcjach przeciwko "podziemiu antykomunistycznemu",

    prowadziło pacyfikacje wsi popierających Polskie Stronnictwo Ludowe i oddziały partyzanckie,

    w okresie kampanii przed sfałszowanymi przez komunistów: referendum ludowym z 1946 i wyborami do Sejmu Ustawodawczego w 1947,

    powołano tzw. Grupy Ochronno-Propagandowe – które wspólnie z UB prowadziły m.in. akcję propagandowo-dezinformacyjną mającą na celu

    skompromitowanie PSL w oczach społeczeństwa.
    0
  • adelaide
    2013-05-04 05:42:28
    .,, -Państwowy Urząd Bezpieczeństwa Publicznego, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, Urząd Bezpieczeństwa, Komitet Centralny PZPR, Wojskowa Rada Ocalenia Narodowego (WRON) w stanie wojennym.

    W całej swojej kiludziesięcioletniej służbie w PRL-owskim komunistycznym aparacie władzy i terroru aktywnie współdziałał, wspóracował z sowieckim komunistycznym aparatem władzy i terroru, w trybie stałej, bezpośredniej podległości, lojalności i służby, wykonywał wszelkie polecenia i rozkazy sowieckich komunistycznych ośrodków władzy i terroru.


    Dowodem jego lojalności i podległości, wielkiej przydatności sowieckiemu aparatowi władzy i terroru jest fakt, że :


    Został przez sowieckie władze komunistyczne w uznaniu zasług
    i przydatności dla sowieckiego państwa,

    wytypowany i ukończył "elitarny" kurs operacyjno-strategiczny Akademii Sztabu generalnego Sił Zbrojnych ZSRR.


    A w 1968 w uznaniu, za lojalna, współpracę z sowieckim aparatem władzy i terroru komunistycznego został odznaczony Orderem Wojny Ojczyźnianej I stopnia (order sowiecki).
    0
  • adelaide
    2013-05-04 05:43:37
    Po wkroczeniu Armii Czerwonej do Polski, Czesław Kiszczak był organizatorem milicji ludowej. W maju 1945 zapisał się do PPR.


    W 1945 ukończył w Łodzi Centralną Szkołę Partyjną. Skierowany został do wojska jako oficer, trafił do kontrwywiadu wojskowego (Informacji Wojska Polskiego).


    W latach 1946-1947 działając w sposób tajny, "pod przykrywką" pracownika misji wojskowej w Londynie zajmował się rozpracowywaniem

    środowiska żołnierzy gen. Andersa.


    Według dziennika "Polska Times" w 1950 roku sporządził listę 54 oficerów, którzy zdecydowali się na powrót do Polski i opisując ich jako


    "skierowanych na robotę szpiegowsko-dywersyjną" - wszyscy gdy powrócili do Polski zostali aresztowani.


    W 1946 został członkiem Polskiej Misji Wojskowej w Londynie.


    Od 1951 był szefem informacji 18 Dywizji Piechoty w Ełku. W czasie czystek w wojsku kpt. Kiszczak złożył szefowi GZI raport obciążający


    m.in. Wacława Komara, Stanisława Flato i Józefa Kuropieskę.


    W 1954 trafił do Departamentu Finansów MON. W 1957 rozpoczął służbę w Wojskowej Służbie Wewnętrznej. W strukturze tej służby do 1965 był szefem kontrwywiadu Marynarki Wojennej, a później szefem Zarządu WSW Śląskiego Okręgu Wojskowego.


    W 1967 został zastępcą szefa WSW.



    Ukończył kurs operacyjno-strategiczny Akademii Sztabu generalnego Sił Zbrojnych ZSRR.


    W 1968 odznaczony Orderem Wojny Ojczyźnianej I stopnia (order sowiecki).


    W 1972 został szefem Zarządu II Sztabu Generalnego Wojska Polskiego (wywiadu wojskowego). W 1978 mianowany zastępcą szefa Sztabu Generalnego WP. Od 1979 był szefem Wojskowej Służby Wewnętrznej.

    W 1981 przeszedł do Ministerstwa Spraw Wewnętrznych na stanowisko ministra.


    Był najbliższym współpracownikiem gen. Jaruzelskiego, Członkiem WRON, brał udział w organizowaniu stanu wojennego.
    0
  • Piast Zadrużanin
    2013-05-04 08:13:32
    Do adelaide czy jak ty sie tam wabisz mieszańcu.Polakiem napewno nie jesteś.Twój sposób jątrzenia oraz podawania nieistniejacych faktów ,wręcz fałszywych świadczy o jednym iz w Polsce obecnie działają agendy wywiadów państw którym zależy na podziale polskiego społeczeństwa.Takim właśnie agentem ,łajdakiem zapewne nie będącym Polakiem jesteś ty .Takich jurgieltników dzielących nasze społeczeńtwo było niestety masę . Ta ilość zawsze powodowała iz Polska zamiast rosnać w siłę gubiła gdzieś po drodze swój rozpęd. Polsce nie są potrzebne podziały droga szumowino zapewne pociotek PPR owców lub upowców.Spadaj z forów polskich.Polska i Polacy muszą myśleć o przyszłości bo znów 2,5 miloina Polaków wyruszy za chlebem.Zapewne ty PO ska szumowino próbujesz za pieniądze PO odwrócić uwagę od rzeczy rujnujących Polskę i Polaków.Paszoł won.
    0
  • Luter
    2013-05-04 08:20:58
    Jestem luteraninem ale jak słysze takich ludzi jak ci celebryci opluwający wiarę chreścijańską nieważne czy katolicką czy prawosławną club ewangelicką to mnie krew zalewa.Nie chcesz wierzyć nie wierz buzia w kubeł. Sami opowiadają o braku tolerancji bo ktoś powiedział żart o gejach,ale sami o czymś takim jak tolerancja zielonego pojęcia nie maja.Widać zresztą że nie bez kozery jeszcze sto lat temu takich artystów jak oni uwazano pogardliwie za komediantów.Za ludzi do których przynależność powodowała ujme na honorze rodziny.Okazuje sie po wypowiedziach tych ludzi że wtedy mieli rację.To zwykłe zera.Jestem chrześcijaninem Luteraninem.Chrystus jest synem Bożym. Wierze w Boga Biblijnego tak jak katolicy i prawosławni inne różnice to różnice między doktrynerami ale nie rzycze sobie aby ktos obrażał katolików czy protestantów.Obrażajcie muzułmanów,wiem boicie sie tchórze.Tylko Chrystus tylko słowo Boże.
    0
  • southpole43
    2013-05-04 03:38:36
    Jesli ktos mowi, ze to odwaga przyznac sie w Polsce, ze jest sie newierzacym (katolikiem) to wielka pomylka. Dzisiaj w Polsce poprostu jest "trendy" powiedzic, ze jestem gejem, lesbija buddysta albo po prostu, nie jestem tej religii, majac na mysli katolickiej (vide szczuka i wielu innych parchow). Wszelkie odchylenia sa nagradzane sowitymi oklaskami.
    Nie mam nic przeciwko niewierzacym ale na Boga przestancie, trabic w ta tube anntyreligijna.
    Mieszkam w kraju, gdzie podobny procent ludnosci jak w Polsce, przyznaje sie do jakiejs tam wiary. Ten kraj jest niedoscignionym przykladem spolecznych tolerancji i od 100 lat liderem ekonomicznym. Pomyslcie dlaczego...?
    Byloby niedopuszczalne, wrecz karalne, wypowiadac sie jak to robia polscy pseudocelebryci od siedmiu bolesci.
    Badz taka odwazna doda, powiedz w telewizji arabskiej co sadzisz o koranie,
    no chyba, ze na wszelki wypadek przeszlas na muzulmanizm.
    0
  • ty peszek
    2013-05-04 10:24:31
    masz na chooju meszek ?
    Przy tobie grodzka to miss Świata .
    0
  • POLAK, NIE WOLAK
    2013-05-04 10:28:20
    KOŻUCHOWSKA, 98% ZOSTAŁO OCHRZCZONYCH ZARAZ PO URODZENIU - CZĘŚĆ Z PRZEKONANIA RODZICÓW, CZĘŚĆ "BO TAK WYPADA", CZĘŚĆ ŻEBY NIE MIAŁ CIĘŻKO W WYZNANIOWYM KRAJU...

    TO ILE JEST NAPRAWDĘ KATOLIKÓW W POLSCE (CZYLI PRAKTYKUJĄCYCH, BO TAKI MUSI BYĆ KATOLIK) WERYFIKUJE FREKWENCJA NA MSZACH NIEDZIELNYCH. A TA, JAK WIDAĆ, JEST ŚREDNIA I CAŁY CZAS SPADA... JA TEŻ WG DEFINICJI KOŚCIOŁA JESTEM KATOLIKIEM, A MAM TO GŁĘBOKO W D***** I NIE ZNOSZĘ TEJ ZACHŁANNEJ I AROGANCKIEJ SEKTY...

    I TAKICH LUDZI SĄ TU MILIONY!

    WARTO WIĘC POMYŚLEĆ CZASAMI SAMEMU, ZAMIAST WYSŁUCHAĆ W RADYJU INSTRUKCJI CO MASZ UWAŻAĆ NA DANY TEMAT...
    0
  • pamiętamy
    2013-05-04 10:42:17
    Naród powinien się jednoczyć, szczególnie podczas Swiąt państwowych, tacy celebryci jak Stuhr, Doda, Peszek, Wojewódzki służą do rozbijania jedności Narodu.
    0
  • Ślązak - Nie Polak
    2013-05-04 10:42:25
    "Maciej Musiał: Katolikiem jestem takim jak każdy Polak."

    No to jesteś ciulatym katolikiem - nie znasz zasad tej religii, jesteś zacofanym ćwokiem. Jak każdy Polak. A mówiąc to głośno pokazuje jakim jesteś niedouczonym durniem :)
    0
  • Bader
    2013-05-04 10:55:21
    "Pod koniec lat siedemdziesiątych ubiegłego wieku głośny był wypadek zbiorowego samobójstwa 900 członków sekty religijnej o nazwie „Świątynia Ludu” w Gujanie, zmuszonych przez swego przywódcę do wypicia trucizny. Oto do czego prowadzi odrzucenie Boga i zaufanie samozwańczym guru". Oto do czego prowadzi ślepe zaufanie w głoszone dogmaty bez udziału własnych szarych komórek, Kiedy widzę starego człowieka z obłędem w oczach krzyczącego RAUS!!! szarpiącego dziennikarza "wrogiej stacji" pod siedziba Rydzyka w Toruniu to ogarnia mnie zgroza. Co ci ludzie maja wspólnego z wiarą z miłością bliźniego? Ludzie prowadzący zmanipulowane masy z krzyżami w rękach w żadnym wypadku nie sa kapłanami. Szaleństwo wojen religijnych zawsze kończy się wykluczeniem Boga z człowieczeństwa. Czy w imię Boga można poderżnąć człowiekowi gardło???
    0
  • janusz Paliskręt
    2013-05-04 11:07:50
    Te gwiazdy są sześciokątne na niebieskim tle ,czy jakimś tam ,zapytajcie rabiego.
    0
  • Mariusz
    2013-05-04 10:56:47
    To mizerna kondycja istoty która wyewoluwała ze świata zwierząt rozpaczliwie domaga się aby jakaś wyższa istota się nią opiekowała,a na tym bardzo sprytnie żeują osobnicy albo cyniczni albo sami naiwni.Z tą ludzką słabością narazie trzeba się zgodzić bo nie wszyscy mają silną psychikę.
    0
  • -
    2013-05-04 11:11:18
    re Mariusz - ty to masz dobrze ,tobą muszą się opiekować tylko : Donald , Finans-rostoś i psychiatra .
    0
  • Polskie gwiazdy
    2013-05-04 13:26:54
    jądra partnera zasługują na pieszczoty tak samo (a nawet bardziej!) jak penis i nie poświęcają im zbyt wiele uwag
    0
  • -
    2013-05-04 11:31:22
    re wiara czyni czuba - ty wierzysz ,że Bóg nie istnieje i dlatego jesteś czubkiem .Twoja wiara w to jest tak mocna ,że niedługo zostaniesz rezydentem w Tworkach, dożywotnio .
    0
  • AA
    2013-05-04 11:42:32
    re Irek
    A czy czasem ten problem nie dotyczy przede wszystkim poziomu wpisów przeciwników religii???
    ...a może dotyczy także fanatyków innych religii, w tym fanatyków ateizmu także.
    0
  • Irek
    2013-05-04 11:38:04
    Dlaczego wpisy osób mienących się katolikami są albo prymitywne albo pełneinwektyw,czyżby był to poziom współczesnego kościoła.
    0
  • AA
    2013-05-04 11:46:00
    re: Ślązak nie POlak
    Człowieku POczciwy, co takiego złego zrobili ci Polacy, czego nie doświadczyli Ślązacy od innych swoich sąsiadów?
    0
  • Panthera - rzymski legionista
    2013-05-04 11:51:05
    I got Mary pregnant ( zrobilem jej brzuch ) i stary ciesla Jozef biorac ja za zone, uratowal ja przed ukamieniowaniem !
    Mary byla dla starego capa jak 6 -ka w toto- lotku - wreszcie, na starosc mogl sobie pobzykac !
    0
  • rob
    2013-05-04 13:11:52
    Chamstwa nie powinniście publikować! Zresztą, Dziennik też kieruje się ku rynsztokowi...
    0
  • MACIK
    2013-05-04 17:14:32
    jAK WIDAĆ Z KOMENTARZY ATEIŚCI TO BARDZZAWADZAJĄCY PROBLEM,A TO POPROSTU LUDZIE KTÓRZY ROBIĄ UŻYTEK Z ROZUMU.
    0
  • Z UKOSA
    2013-05-05 06:52:42
    BYDŁO.
    0
  • Piotr
    2013-05-04 12:11:29
    Wiara pomaga im nosić na ręku jakieś czerwone sznurodawełka bliskie pogaństwu. Gratuluję takiej cepeliowskiej wiary. Żenada
    0
  • P77
    2013-05-04 13:32:35
    Chcę być 36 letnim synem Kożuchowskiej w rodzince :) !!!
    0
  • Irek
    2013-05-04 12:24:48
    Do AA ALE CZY PRZYPADKIEM CZOŁOWE PRZYKAZANIE DLA KATOLIKA TO NIE 'miłuj bliżniego swego jak siebie samego"
    0
  • Jaryma
    2013-05-04 12:32:44
    Człowieku, jaki jesteś, dźwigasz na sobie dwa tysiące lat kultury chrześcijańskiej. Nie marnuj jej. Nie wstydź się Chrystusa!.
    0
  • AA
    2013-05-04 13:17:24
    Re Irek
    Ta maksyma, zasada, doktryna występuje w większości religii. W ateizmie też. Inna bardzo ważnato - nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu. Problematyczna jest jednak kwestia, czy goj to bliźni, prawda.
    0
  • emancypantka
    2013-05-04 21:57:04
    jaki jest aktualny adres PANA BOGA
    0
  • Irek
    2013-05-04 13:53:30
    Przy obecnym stanie wiedzy biblijne cudowności są nie do przyjęcia i niestety pozostają tylko przyzwyczajenie i pokrzykiwania..
    0
  • jorry123
    2013-05-04 13:58:09
    widać jak się Rubikowa duchowo rozwinęła, jeszcze parę lat, jak botoks przestanie działać, a zmarszczki będą coraz większe, to może przyjdzie do rozumu...
    0
  • gość
    2013-05-04 13:59:30
    A po co robić reklamę Peszkowej??? Pseudoartystka, która bazuje tylko na tym, że mówi głupoty na temat religii i Kościoła...
    0
  • gość
    2013-05-04 14:01:27
    ha, ha, Stuhrowi małżeństwo się sypie, a ten o dialogi z Kościołem, a co może ma ci Kościół rozwód przyklepać, i powiedzieć, że dobrze robisz zostawiając żonę??? Myśl trochę biedny człowieku.
    0
  • Obserwatorski Jacek
    2013-05-04 14:16:05
    Dla tych NOWOGACKICH jedyną religią jest WIELKA KASA, a ich kościołem sale bankowe i rożne galerie.Tam bryluj,ą i przeglądają się ukradkiem w lustrach, a ich t.zw inteligencja TO WSPÓŁCZESNA ODMIANA ŻULI, KOŁTUŃSTWA I prostytucji za kasiorę.Tak macie rację Szczury są plagą i w takim państwie i klimacie jak nasz grozi nam wielka epidemia i plaga tych "gryzoni"
    0
  • maryla
    2013-05-04 14:28:03
    Katechezę pani Peszek wysłuchałam z przymrużeniem oka śmieszą mnie wypowiedzi apostołów ateizmu po ich przyśpieszonym kursie ateizmu.Inna sprawa to określenie tej osoby mianem artystki.Upadła zarówno kultura jak i sztuka.
    0
  • kuba
    2013-05-04 17:40:26
    Ostaszewska - czy trawianizm też jest religią?
    0
  • genetyk
    2013-05-04 17:50:03
    'gwiazdy'???

    JAKIE GWIAZDY - JA WIDZE BADZIEWIE!!
    0
  • cg
    2013-05-04 22:04:59
    Chcą być jak gwaizdy hollywood czyli chlanie ćpanie i rozwody
    0
  • Rf.
    2013-05-04 17:17:57
    Peszek na naprawde widac, ze pochodzi od malpy tylko juz troche ..zcywilizjowanej.
    0
  • lewy kwietniowy
    2013-05-04 17:39:20
    Sztur uważa, że Kościół powinien z nim "dialogować"...No, no...
    Pewnie sądzi, że dorósł do tego, by być stroną dialogu z Kościołem.
    0
  • pkp
    2013-05-04 21:58:31
    komedian bez talentu aby zaistniec dzisiaj musi sciagnac majtki - i ot caly protest
    0
  • zkropidłakapie
    2013-05-04 17:50:20
    Religia to OPIUM DLA MAS i zarazem gigantyczna kasa dla watykańskich oszołomów . Co tu jeszcze można dodać ?
    0
  • Pan Janusz
    2013-05-04 17:56:23
    Ja również chce zostać 38 letnim synem Kożuchowskiej z rodzinki :) :)
    0
  • Zbych
    2013-05-04 18:45:09
    Oj zbrzydła i postarzala nam się p.Kozuchowska latka lece ,taka wierzaca o potomki gdzie
    0
  • kinoman
    2013-05-04 18:34:02
    Kościół istnieje od ponad 2000lat.A ci pazerni celebry ci prostytuują się od Magdalenki około 20 lat>a więc o czym tu mowa.Prostytuty do domów publicznych i kaniec -toczka.\\a ze ktoś nazywa się szczur to PO prostu nie tylko nazwisko ale i charakter-sprzedawczyka-targowiczana.
    0
  • krajanka
    2013-05-04 18:47:31
    Kozuchowska i Rynkowski to filary polskiej kultury i chwala Im za to,ze sa soba i stoja za najwyzszymi wartosciami.Z przyjemnoscia Ich sie slucha i oglada!
    0
  • PYTAJĄCY Z BIŁGORAJA
    2013-05-04 19:20:18
    Odpowiedzcie proszę ta peszek to chłop czy babina z WIELKOKOJU SZPARU W KROCZU I MÓZGU???
    0
  • mario
    2013-05-04 21:03:16
    Z Kożuchowskiej zrobiła się matrona w słusznym wieku, nie wiadomo kiedy, taka kobita co to beret niedługo nałoży, albo już może go nosić.
    0
  • bog
    2013-05-04 22:21:37
    Powiedzcie ateistom, ze mnie nie ma.
    0
  • leśnik
    2013-05-04 21:09:34
    re zkropidłakapie
    Problem jest jednak taki, że religie to nie tylko ta zależna od Watykanu. Są też takie religie na Bliskim Wschodzie niezależne od Watykanu a zmuszające każdego młodego człowieka aby był żołnierzem. Peszek by im się nie spodobała. Dlatego ta pani może koncertowaćz taka piosenką tylko tu, bo tam dostałaby wyrok za namawianie do przestępstwa jakim jest dezercja.
    0
  • EGZORCYSTA
    2013-05-04 21:19:45
    haa! żeby to tylko "Napruci winem i palący jakieś zioła"...
    Niestety, autorzy/twórcy i propagatorzy religii to wyrafinowane ZŁO w najczystszej postaci !!! To jest najgorsze co mogło się przytrafić ludzkości i niestety nadal funkcjonuje, aczkolwiek coraz słabiej.
    0
  • jacek43
    2013-05-05 11:48:16
    Każdego dnia musicie zadawać sobie pytanie: Czy Bóg zaaprobowałby moje obecne postępowanie? ***** orędzie z serii "Ostrzeżenie" *****sobota, 27 kwietnia 2013, godz. 13.20 ***** Moja wielce umiłowana córko, muszę wyjaśnić każdej pojedynczej osobie żyjącej dzisiaj na tej ziemi, jak ważny jest ofiarowany wam czas. Ja nigdy nie ingerowałem w ludzką wolną wolę, gdyż jest to jeden z największych Darów ofiarowanych ludzkości i nigdy nie może być on odebrany. Z drugiej zaś strony szatan zakłóca ludzką wolną wolę i niezmordowanie usiłuje zniewolić umysł człowieka i ukraść jego duszę, i to od samego początku. Dlatego też to za daną człowiekowi wolną wolą uganiają się złe duchy. Ale zarazem to za sprawą ludzkiej wolnej woli drzwi do Mojego Królestwa mogą zostać odemknięte. Ponieważ jesteście ciałem, a zatem jesteście śmiertelni, to jedyny czas, jaki posiadacie na przygotowanie się do życia wiecznego, jest teraz. Nigdy nie wolno wam o tym zapominać. Musicie być gotowi w każdym momencie, gdyż tak jak Mój Ojciec dał wam życie, tak i może On je wam odebrać w każdej chwili, każdego dnia. Gdybyście umarli teraz, dzisiaj, czy bylibyście godni stanąć przede Mną? Czy znacie swoje winy i uczynki, których dokonaliście, oraz nienawiść, jaką okazywaliście swojemu bliźniemu, co zostanie przede Mną odsłonięte? Po to, aby otrzymać życie wieczne, musicie wiedzieć, co trzeba zrobić teraz, dzisiaj, aby oczyścić się w Moich Oczach. Tym, którzy — z jednej strony — przymykają oczy na grzech i ranią innych, a z drugiej — modlą się i prowadzą życie, o którym twierdzą, że jest ono Mnie poświęcone, mówię: W każdej godzinie ranicie Mnie waszą hipokryzją. Z każdym dniem wasza dusza oddala się ode Mnie coraz bardziej. Musicie postępować zgodnie z Dziesięcioma Przykazaniami — dokładnie tak, jak zostało to sformułowane przez Mojego Ojca, w przeciwnym bowiem wypadku nie możecie mówić, że jesteście Moi. Tak wiele dusz nie wchodzi do Nieba, a wiele musi cierpieć wymagane oczyszczenie, aby mogły stać się godne wejścia do Mojego Królestwa. Lecz o wiele więcej dusz jest wrzucanych do wiecznej ciemności. Tak wielu uświadamia sobie, jak obrażali Boga, w ciągu pierwszych minut od swojej ziemskiej śmierci. O, jakże są oni wówczas przerażeni i jakże smutni. Zdają sobie sprawę, że ich czas na pokutę przeminął i że na tym etapie jest już dla nich za późno. Dlaczego nie rozumiecie, że śmierć może nastąpić w każdej chwili? Musicie wiedzieć, że jeżeli obrażacie Boga, musicie walczyć, aby zmienić swoje postępowanie — aby znaleźć pokój. Tylko wtedy, kiedy unikacie grzechu i nieustannie próbujecie zmieniać na lepszy sposób, w jaki traktujecie innych, odnajdziecie prawdziwy pokój. Kiedy odnajdziecie pokój w swojej duszy — który nadejść może tylko wtedy, jeżeli walczycie z grzechem i okazujecie skruchę za złe uczynki — wtedy znajdziecie się bliżej Boga. Każdego dnia musicie zadawać sobie pytanie: Czy Bóg zaaprobowałby moje obecne postępowanie? Jaka jest odpowiedź — będziecie wiedzieć w swoim sercu. Wasz Jezus
    0
  • KATOL Z POKOLENIA
    2013-05-05 00:00:39
    Jak to mowie?? Nie daj Boze z chlopa pana a z dziada gosPOdarza.
    gWIAZDY>>> Buahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaha.
    Szczur nie moze nawiazac dialogu z Kosciolem... Buahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
    autorytet.

    Nawiaz kontakt z zona blaznie.
    0
  • hanka
    2013-05-05 08:04:42
    Co za chore komentarze. Ludzie wierza, albo nie wierza. Chodza do kosciola, albo nie. To ich prywatna sprawa--dziwi mnie tylko, ze rozmawiaja na ten temat z dziennikarzami. Wdg mnie wybrano wlasnie tych, ktorzy sa religijnie nastawieni. Wiekszosc juz dawno do kosciola nie chodzi. Zostawcie ich w spokoju.
    0
  • Drzazga 101
    2013-05-05 09:08:42
    O Matko, Maciej Stuhr TO JA 55 lat temu ! Reszta to bełkot. Morda, Brachu !
    Hej !-
    0
  • Max
    2013-05-05 09:49:32
    ~Genitaliusz2013-05-04 18:58

    Stuhr to polskie nazwisko ?

    CHYBA TAKIE SAMO JAK KALKSTEIN, DORN, BRAUN, WASSERMANN, HOFFMANN I RESZTA...
    0
  • NorvidNH
    2013-05-05 14:38:16
    PIMNDZIARZE POLSCY NA JOBLU KOMORA Z BURACZANYM PALIWEM I ZIOŁACH DONKA SPD MAKRELI!
    0
  • Q
    2013-05-05 10:01:20
    Sztur - a po co ci jakiś dialog z sektą? Sektę się ignoruje a nie prowadzi jakieś dialogi z nią...
    0
  • katolikbezale
    2013-05-05 10:06:07
    Sthur stosuje religie jak kabaret.Jedno mu sie podoba drugie nie.Macku czas zaczac cztac katechizm. Czy jak okradne staruszke,to zle ,ale jak okradne bogatego ,to dobrze?
    0
  • adela
    2013-05-11 08:11:47
    Hej, komus sie tu wszystko placze.To nie religia decyduje o rozwoju czlowieka, to rozum i jakosc mozgu . Jak religia moze ograniczyc osobe o wielkim rozumie?
    Ograniczyc ograniczonych? Czy to juz ma jakies znaczenie? Bardziej, mniej ograniczony, najbardziej ograniczonu...?
    0
  • rozwazna
    2013-05-05 10:13:44
    Doda najpierw narozrabia a potem mowi,ze ksieza sie zle zachowali,ze rozpetali wojne.To co? maja czekac az zmadrzejesz?a moze najpierw sama sie zastanow co mowisz i robisz,a potem miej pretensje do innych.
    0
  • anja
    2013-05-05 10:16:12
    Rubik anja swiat bez zasad,to chaos,to koniec cywilizacji
    0
  • katolik
    2013-05-05 10:20:42
    Rysiu bardz mi sie podoba. W dobie ,gdzie religia i kosciol sa wysmiewane.on sie jej nie wstydzi. Dzisiaj jest to odwaga,gdyz media "polskie"promuja cos innego.Katolikow wypedza sie z TV
    0
  • katoliczka
    2013-05-06 16:16:09
    A co z antykoncepcja???
    0
  • bilgaraj
    2013-05-05 10:52:37
    Peszek wyspiewala,juz o kazdym swoim otworze.Czas zajrzez do srodka,moze tam cos ciekawego zobaczymy?albo i nie? Czy imie jej nie przeszkadza,przy takiej ambitnej tworczosci,rodem z Palikota
    0
  • Darek
    2013-05-05 12:26:38
    Korzychowską wyrażnie lansują ,przecież ten szczebiotliwy pieszczotliwy dziecięcy głosik przy jej wyglądzie jest nie do prrzyjęcia
    0
  • -
    2013-05-05 12:31:11
    re darek -za to np: głos Dody jest śliczny ,miły dla twoich lemingowych oślich uszu ,ale niemiły Bogu .
    0
  • Robnad
    2013-05-05 12:53:41
    przecież to wszystko wiocha(nie obrażając wsi), tylko jakimś cudem nie chcą pamiętać o rootsach.
    menele umysłowe.
    0
  • THE END Krk
    2013-05-05 14:48:05
    Ooo widzę że parę koloratek broni się przed wyp.. ...
    0
  • mama Gosia
    2013-05-05 15:27:50
    Mała wiedza oddala od Boga, duża sprowadza do Niego z powrotem. Albert Einstein
    0
  • ciekawe
    2013-05-05 15:45:13
    Ci wierzący mówią o SWOIM odniesieniu do wiary (nieważne katolicyzm, buddyzm). Niewierząca mówi: Polacy, wiara WAM niepotrzebna. Sama nie jest przekonana, mus podpierać się INNYMI?
    0
  • sektaKIWAmasy
    2013-05-05 16:36:59
    Szanowni GŁUPCY.Przyjrzyjcie się ilu cwaniaków kryje się za tym krzyżem to zgroza "Księża będą zawsze wykorzystywać ciemnotę i przesądy ludu. Będą posługiwać się religią jak maską, pod którą kryje się obłuda i zbrodniczość ich poczynań".

    Tadeusz Kościuszko, 1815 rok
    0
  • sektaKIWAmasy
    2013-05-05 16:41:12
    Religie to wymysł ludzi pierwotnych . Normalnym ludziom są zbędne. Trwają jedynie z powodów politycznych , oszustw i perfidnej pokoleniowej psychomanipulacji zalecanej i uprawianej przez sekty. Bogów żadnych nie ma i nigdy nie było. Świat trwa bo taka jest fizyka -zbędne jest wymyślanie antropocentrycznych bytów których celowego działania nie ma nigdzie .
    0
  • sektaKIWAmasy
    2013-05-05 16:49:31
    Sekta systematycznie używa psychomanipulacji i propagandy by eliminować "konkurencję" i zagrożenie dla sekty. "Bogów" żadnych nie ma i nigdy nie było. Zamiast "bogów" mamy dzisiaj NAUKĘ, RACJONALIZM i HUMANIZM. Sekty nie naprawiają świata. Propagandziści sekty nigdy nie przyznają że sekciarstwo instrumentalnie używa politycznych nacisków , wiary naiwnych, religijnych frazesów by dbać o interesy sekty . Wytykanie wypaczeń i perfidnej kreciej roboty -ogłupiania narodu i bezczelnego dojenia budżetu pod pretekstem "misji" albo "kultu" przedstawiane jest jako atak na Kościół i wiarę... Wg pokrętnej sekciarskiej logiki okazuje się że kler jak nie może ogłupiać swobodnie swych ofiar i swobodnie doić budżetu państwa -to jest wtedy uciskany ... i dlatego nawet ma "prawo" dążyć do obalenia rządu który akurat go "uciska"...
    0
  • vangelia
    2013-05-05 17:22:01
    ~kosmita postępowy2013-05-03 23:33

    Ateistę i Świnię ewolucja zrównała w rozwoju, jedno i drugie jeszcze nie odkryło Boga


    Wolę być świnią niż katolikiem.
    Boga odkryłam ale nie w kościele katolickim, bo tam go nie ma
    0
  • Noskowski
    2013-05-05 18:06:35
    Nie naprucvi ale rozprute poseudogwiazdy z konstelacji psa Byle jakie wartosci art ystyczne to i byle jakie poglady
    0
  • prawdajest1
    2013-05-06 00:49:11
    "Ateistę i Świnię ewolucja zrównała w rozwoju, jedno i drugie jeszcze nie odkryło Boga"...najlepszy komentarz! Swoja droga katolicyzm a prawdziwe chrzescijanstwo Jezusa,syna Boga Jahwe to 2 swiaty! Ateisto,przeczytaj Ewangelie wg.Mateusza,Lukasza albo Marka i poczujesz ogromna roznice sily przekazu Jezusa i obecnych falszywych pracownikow Korporacji zwanej i Watykan!
    0
  • wieloszczet
    2013-05-06 09:07:30
    Nie ma się co dziwić, że jak showmenka/en wie, że najważniejsze być, to jest. Nie brak urody, kolegów, a gadać każdy może. Waga tego co mówią ważni ludzie znacznie się upodliła, głównie z powodu braku odpowiedzialności. Można i nic za to. Z jednej strony demokracji to osiąg jest, jest, ale z punktu prawa to raczej tolerancja daleko posunięta. Ludzie słuchają tych wytworów specjalnie do innych celów wyćwiczonych mózgów i widząc znajome ciała myślą, że tak jest na świecie. Z czasem rozum wraca, ale nie jest łatwo ułożyć sobie w łepetynie szczątkowe pozostałości po używaniu tego wszystkiego, co niektórym kojarzy się z eksperymentami młodości, bo wcale nie wszystkim. Najbardziej mnie w podziwienie wprawia, że do tej metody zapisują sie ludzie, którzy mają szacunek i sławę z zupełnie innych powodów, a urodę po mamie i tacie.
    0
  • -
    2013-05-06 09:45:25
    Człowiek powinien kierować się zasadami prawa Boskiego ,to jest podstawa aby ludzie przeżyli . Takie tam pierdzenia paplikotów ,dodek i innego szamrajstwa, to są kpiny z rzeczywistości ,to mała wiedza .
    0
  • wstyd
    2013-05-06 14:32:26
    Kożuchowska wielka katoliczka, ale gra w filmach, które nie przystoją jej wierze. Zdrady, seks pozamałżeński, ...i. Pozór pobożności. 98% a ile rzeczywiście postępuje zgodnie z tym co mówi Pismo Święte?
    0
  • <'>><
    2013-05-06 16:20:22
    "Gwiazdy" które winny świecić, odbijać światło jak księżyc odbija blask słońca to mówiąc dosłownie i szczerze KOPCĄ w dodatku jak podpalone opony. Przykładowo Atak Dodą Muzyką Dody wypłoszyli złośliwego bobra z pruskiego fortu
    Podgryzał drzewa, niszczył zieleń. Nie było sposobu na jego wypędzenie. Dopiero gdy staremu złośliwemu bobrowi puszczono z głośników przeboje Dody - wyniósł się i na dobre ze świnoujskiego Fortu Gerharda

    Gospodarze fortu wytoczyli więc cięższe działa: wystawili na zewnątrz głośniki, przez które zaczęli puszczać muzykę.

    - Na pierwszy ogień poszła Maryla Rodowicz. Myśleliśmy, że wysokie tony jej śpiewu spłoszą zwierzę. Nie spłoszyły, a wręcz dodały mu sił, bo bóbr zaczął zwalać jeszcze więcej drzew. Przeszliśmy więc na pruskie marsze. Bez skutku. Wyniósł się dopiero, gdy zaczęliśmy puszczać piosenki Dody. Od tygodnia nie ma nowych śladów jego działalności - mówi Piwowarczyk.

    Jakie konkretnie utwory Dody były dla bobra nie do wytrzymania? Z głośników na przemian leciało "Mam tylko ciebie", "Gorzkie łzy" i Dżaga".
    0
  • las
    2013-05-06 17:25:12
    Zal mi jest tego bobra,dobrze,ze uratowala go babcia zielarka.
    0
  • gość
    2013-05-06 19:04:04
    Im glupszy aktor ty bardziej oddalony od religii -- Do...a zrob mi loda to motto życia Proponuję aby publicznie zadeklarowani po śmierci pogrzeb świecki a nie jak trwoga to do Boga ..
    0
  • rysia
    2013-05-06 19:35:44
    wstyd mi za takie gwiazdy , biorą ślub kościelny a potem unieważnienie małżeństwa kościelnego, jak to możliwe , zwykły śmiertelnik tak nie może mieć . nie wstydzę za Agnieszkę Radwańską bo jest wielka i miała odwagę powiedzieć nienawiści STOP . Gratuluję Pani Agnieszko a nazwanie jej Smoleńska to nie miejscu , spójrzcie ile osób zginęło i to z różnych opcji Wstyd Polacy za takie porównania. Gdzie się podział patriotyzm, wiara i umiłowanie ojczyzny tego, was nie uczono w domu i nie wyssaliście tego z mlekiem matki
    0
  • <'>><
    2013-05-06 21:03:59
    Jeszcze pozwolę sobie przedstawić gwiazdę która jest księżycem odbijającym światło w dodatku boże . Kowal swojego losu, "self-made men", człowiek niewiarygodnie silny... Wada genetyczna pozbawiła Nicka Vujicica rąk i nóg, jednak nie zabrała mu wiary. Dzięki temu 30-latkowi, miliony ludzi na świecie pokochały swoje życie. Vujicic spotyka się ze słuchaczami w każdym wieku, opowiadając o trudnościach niewyobrażalnych dla przeciętnego człowieka. "Na stronie fundacji jest kilkaset historii niedoszłych samobójców, byłych narkomanów, alkoholików, dyrektorów i nauczycieli oraz innych, którzy czuli, że życie ich przerasta, ale wzięli się w garść" Banalne słowa: „Jeśli nie pokochasz siebie, nikt cię nie pokocha”, w jego ustach nabierają szczególnej siły. "Ludzie często myślą, że osoba niepełnosprawna jest wycofana, bierna i smutna. Lubię przełamywać ten stereotyp i pokazywać, że prowadzę ekscytujące życie, jestem człowiekiem spełnionym" - przyznaje Vujicic w książce "Bez rąk, bez nóg, bez ograniczeń" BO Z BOGIEM...
    0
  • allor
    2013-05-10 08:31:29
    Doda żal mi ciebie, jesteś żałosna
    0
  • Wierzacy w boga bez posrednikow
    2013-05-07 14:10:51
    A jak sie zachowuja sukienkowi ktorzy niby sa przestawicielami Boga od kogo parafianin-czlek zacofany ciemny- ma sie uczyc o zgrozo amen
    0
  • Łowca baranich łbów
    2013-05-07 14:40:01
    Dzisiaj kpiny i szyderstwa.

    Z Boga . Z Religii. Z ludzi wierzących. Z Kościoła. Z księży.

    Ale jak śmierć stanie i doopy takiego barana jednego z drugim to wtedy będzie inaczej piał.

    Po śmierci rodzinka będzie żądać religijnego pogrzebu a jaki będzie wrzask gdy ksiądz słusznie odmówi pochowania człowieka który całe życie walczył z Bogiem.

    Łopatą grabarza w doope i paszoł won do piachu lewackie przygłupy.!!!

    A póki co kpijcie ,wyszydzajcie Boga ,religię ,ludzi wierzących czy księży.

    Śmierć u doopy zmieni wasze śpiewki baranie łby.
    Zapewniam!!!
    0
  • likwidator
    2013-05-08 16:08:58
    Najbardziej zadziwiająca jest wypowiedź młodego Stuhra. "Ja uważam inaczej..". No cóż, w raju Adam i Ewa także uważali inaczej, niż przykazał im Bóg. Grzech pierworodny to grzech sprzeciwienia sie Bogu. Mentalność współczesnego świata po kolei podważa i likwiduje przykazania Dekalogu, bo one "ograniczaja człowieka"... Ale prawo o ruchu drogowym także ogranicza prawa człowieka !!! Dlaczego na takiej ulicy każą mi jechać tylko 50 km/h, skoro jechałem tam wielokrotnie 80 km/h i NIC SIĘ NIKOMU NIE STAŁO ???
    Czy to oznacza, że prawo o ruchu drogowym należy zlikwidować ?
    0
  • re posrednik
    2013-05-08 17:32:45
    I ja Wierzycie w Boga i we mnie wierzcie.
    0
  • allor
    2013-05-10 08:37:18
    Ci nasi "artyści" to mają coś nie tak pod sufitem
    0
  • julas
    2013-05-10 08:38:54
    To bezmózgowce!!! żal mi ich są tak ograniczeni
    0
  • Misio
    2013-05-11 10:39:57
    Ludzie jak można być tak ograniczonym. Na tak niskim poziomie intelektualnym nie da się dyskutować. To poziom kloaki (wychodka). O sprawach wieczności, Boga, duszy należy rozmawiać, a nie się opluwać. Musi być odpowiednie miejsce, klimat zrozumienia, tolerancji a nie nienawiści.
    0
  • Seleniarz
    2013-05-10 03:03:27
    Wpisy katolików prymitywne.
    0
  • galus
    2013-05-10 01:44:08
    Polskie gwiazdy o religii...dodam tylko ze jakie "gwiazdy" taka i POlska! Zeszla na psy od dawna! (Zobacz film "Prawdziwe oblicze kosciola"/you tube)
    0
  • edek60
    2013-05-10 07:48:28
    Doda to ma wielkie szczęście,że nie poszła na stos pod oknem Dziwisza.!!
    0
  • allor
    2013-05-10 08:33:30
    Rubik!!! coś Ci się ładnie pomieszało w tej łepetynce
    0
  • allor
    2013-05-10 08:41:51
    Brawo p. Rynkowski!!! też tak uważam
    0
  • biedny
    2013-05-10 12:16:35
    nie każdy durni nie każdy i niech się wypowiadają za siebie a kożuchowska by się wstydziła i wlazła do stoga siana wieka mi katol
    0
  • bogaty
    2013-05-10 12:21:15
    rynkowski bug jest wszędzie umie w garnku też następny katol od siedmiu boleści kobiety wino i śpiew tak trzymać rnek a pod publikę można i czarnych pochwalić
    0
  • biedny
    2013-05-10 12:23:29
    i Pani Peszek brawo bo bóg jest wszędzie ale gdzie są małe dzieci to go niema i go niema
    0
  • tede
    2013-05-10 19:42:20
    Spojrzenie Talmudu wypacza obraz rzeczywistości. Oto loto. Polak tak nie powie,Żyd musi,bo go wypiszą ze wspólnoty etnicznej i będzie musiał jeść schab i szynkę.
    0
  • UFO MARK VII
    2013-05-28 05:33:51
    A oto fragment mojego scenariusza:

    "...nasz umiłowany konwojent Albin Siwiec umówionym zwyczajem siedzi w przedziale kolesiowym wyremontowanej salonki III klasy po szczekocińskiej katastrofie, z nieważnym biletem powrotnym PKS do spragnionej pocałunków ziemi kaliskiej, a konduktor (Durczok) wprawnie i bez drgnienia powieki dziurkuje ten bilet pryncypialnym ostrzem krytyki, po czem z energicznym dramatycznym niemym wyrzutem ramion podaje go z tuleya-woleya do Sedesa z Bakelitu, co chciał kiedyś być Talesem z Miletu albo Tałesem z Miłegoraju, a może jeszcze kimś innym - kto to może dziś wiedzieć..., ale kilka chorągiewek wymijająco-lekceważąco odpuścił i zniosło go z trasy slalomu niemoralnego niepokoju do przedpokoju, gdzie w kupionej na Allegro podrabianej beczce Diogenesa pędzi na swoje wysublimowane potrzeby wysokoenergetyczny Fuzel 5P...
    ...przy okazji pędzi ten nasz ob-leśny Marx-Gump w niebyt ukształtowany przez nieświadomość... (a jednocześnie pędzi jakby w kierunku odwrotnym - od nieswiadomości ku nieukształtowaniu, przez co relatywnie podwaja prędkość rozchodzenia się światłości wiekuistej na wieki wieków).
    Na pocieszenie - zapatrzona w intelektualną i ontologiczną otchłań Sedesa caryca-pokojowa-gołębica-krasawica-synogarlica turkaweczka zdepilowana w głębokim dekolcie-rozkroku i w zamaszystym wykroczeniu przeciwko obyczajom... ...ale za to naprzeciwko nieobyczajnego teflonowego Otella w perspektywie wybiegu, a niechby nawet potem i w perspektywie zabiegu... ...spuszcza niestety tylko z kropielnicy ... wodę święconą do zmywania win ojca i brata i ducha wszelkiego pochwalonego przez czołowe tytuły prasy zagranicznej i niektóre krajowe tytuły do chwały - bo majtek we właściwym spuszczalskim fasonie i na właściwym spuszczalskim miejscu akurat jej zbrakło ...
    ...a potem na telebimie widzimy, jak zakrwawiony syn Wodzireja w Tałesie z Jedwabnego Rapaportu raportuje oferuje doprowadzonym do kina "Rozpacz" uczniom chytrze skośnie przedwiośnie Stokłośnie wypalone ("dziesiątki już serc wypalił do zgliszczy!") tango ci-pa-mięta-w-tę-noc-w-tata-raku w promocji na-CD-w-MP3 - "Trzeszczy wszystko dokoła - ściany i dach, że aż strach! Płoną oczy i skronie, bawi się tłum, par chyba ze sto"...
    Córka Pierwszego Sołtysa tłumaczy się, że-nie-pa-mięta-przez-kogo-mięta (szczegóły podobno na CD), a my zasłuchani w miarowy turkot naszego Super-Orient-Ekspresu siedzimy rozko(ły)sznie zanudzeni na walizkach w korytarzu, gapiąc się pożądliwie na ten cotygodniowy prime-time 6-osobowy przedział morderców i na ich duchowego przewodniczącego dyrektora artystycznego... a on - uniesiony wysoko przez nieznanych sprawców pegaz w państwowotwórczym szale-cie twórczym... ...spada na cztery łapy ...totalna klapa z Bakelitu... "klaps" ...nic sie nie stało... tylko łapka rączkę smaruje, oliwi sprawiedliwie po wierzchu i niesprawiedliwie pod spodem... ...napięcie z wolna opada z krajowego 220 na amerykański standard 110... koła turkocą, a nasz pociąg przez konwojenta miarowo poganiany gna i gna bezkreśnie, bezcieleśnie, bezdusznie, niby bezlitośnie, a chlipie jednak żałośnie...
    W nim tylko my ("Płoną oczy i skronie"), z nosem rozpłaszczonym na szkle kontraktowym okrągłostołowym okrągłym judaszowym bez klamki (a oczy nasze w słup!) i widzimy jak zwolniony spowolniony ubezwłasnowolniony konwojowany z przeszłości w przyszłość aresztant dyplomowany koronny Szejnfeld z wolna i lubieżnie jak hurysa w brzuchomówczym tańcu słów, wdzięcząc się z wdzięczności wobec swej niespodziewanej wolności wypowiedzenia w haremie po raz drugi raz już kiedyś danego sułtanowi a dotrzymanego eunuchowi słowa i nasłuchując łaskotu-łoskotu popularności całuje, polizuje, pomidoruje akcentuje to dane magiczne słowo POMIDOR, a potem cedzi je z nosowym zasmarkanym uśmiechem zawodowego cmokiera po zrobieniu loda (sam Michnikowski tego POMIDORA nieodżałowanej pamięci, na zawsze przez Starszych Panów (i Panie też!) utraconego, lepiej by nie zagrał ani nie zaśpiewał!!!) - więc ten Szejnfeld obleśnie, lecz wiernie jak pies dopieszcza wyrastający nam po raz kolejny (lecz najzupełniej znienacka) przed dziobem "Titanica" czubek betonu głowy Aleksandra Kwaśniewskiego utwardzony zakwasem filipińskim...

    i tak dalej...

    No - jak Wam sie podoba?

    Tytuły mam na razie tylko robocze, ale zdradzę wam w sekrecie!

    PIERWOTNIE TYTUL MIAL BYC "POPIERSIE", ALE NIE BYLEM ZDECYDOWANY - CZYJE POPIERSIE...

    MAM W ODWODZIE TEZ INNE TYTULY, NA PRZYKLAD: "POTRZECIE", "ROZDRAPIECIE", "PO SZOSIE", "PO GLOSIE", "PO WRZOSIE", "PO NOSIE" I "PO ROSIE", "W CHAOSIE"!

    TYTUL "TO PROSIE PO CIOSIE", JAKO ZBYT BRUTALNY, ZOSTAL NA RAZIE ODLOZONY DO ARCHIWUM, A TYTUL "TO MOSIEK" ZOSTAL UZNANY ZA PROSTACKI...
    TYTUL "O! BOCIEK!" ZA NACHALNIE PRORODZINNY, TYTUL "W LOPOCIE" NIE ZYSKAL UZNANIA ZEGLARZY, A I PRZECIWNICY FLAGI PANSTWOWEJ TEZ MIELI PEWNE ZASTRZEZENIA!

    NIEWYKLUCZONE, ZE TYTUL BEDZIE: "KUPA MIĘCI POWIATOWA", ALE OBECNIE WYDAJE MI SIE ON JESZCZE ZBYT ABSTRAKCYJNY...
    0
  • XXXY
    2013-05-13 19:54:01
    Bóg to Bóg. Ale ci jego pracownicy są zupełnie do niczego. Już dawno powinien ich wszystkich zwolnić dyscyplinarnie bez prawa do zasiłku. Przeciesz już nawet piekło jest nimi przepełnione i zwykły uczciwy grzesznik ma kłopoty aby otrzymać tam miejsce.
    0
  • zgorszony
    2013-05-27 20:46:25
    Jaka to artystka? Brzydka jak noc,glupia jak ges i sie wymadrza. Robi z siebie pieknisie w Pani, a pozuje do zdjec w idiotycznej fryzurze ktora dodaje jej jeszcze wiekszej glupoty. Dlatego, ze jest corka aktora, to psim swedem dostala sie do mediow. Jak ktos bedzie w taki sposob wyrazal sie o Bogu bedzie jeczal proszac Boga o ratunek.
    0
  • Zwykły Uczciwy Grzesznik
    2013-05-28 02:16:15
    Najbardziej rozbawila mnie Anja Rubik kiedy stwierdziła, że religia ogranicza rozwój człowieka.

    A mnie sie zawsze wydawalo, ze jak juz ktos ZOSTAŁ CZŁOWIEKIEM, z pomocą religii, czy bez - to jest już tak pojemnym i tak niepodlegającym żadnym złym wpływom bytem, że nic nie może go ograniczyć!
    0
  • UFO MARK VII
    2013-05-28 03:55:23
    A oto fragment mojego scenariusza:

    "...nasz umiłowany konwojent Albin Siwiec umówionym zwyczajem siedzi w przedziale kolesiowym wyremontowanej salonki III klasy po szczekocińskiej katastrofie, z nieważnym biletem powrotnym PKS do spragnionej pocałunków ziemi kaliskiej, a konduktor (Durczok) wprawnie i bez drgnienia powieki dziurkuje ten bilet pryncypialnym ostrzem krytyki, po czem z energicznym dramatycznym niemym wyrzutem ramion podaje go z tuleya-woleya do Sedesa z Bakelitu, co chciał kiedyś być Talesem z Miletu albo Tałesem z Miłegoraju, a może jeszcze kimś innym - kto to może dziś wiedzieć..., ale kilka chorągiewek wymijająco-lekceważąco odpuścił i zniosło go z trasy slalomu niemoralnego niepokoju do przedpokoju, gdzie w kupionej na Allegro podrabianej beczce Diogenesa pędzi na swoje wysublimowane potrzeby wysokoenergetyczny Fuzel 5P...
    ...przy okazji pędzi ten nasz ob-leśny Marx-Gump w niebyt ukształtowany przez nieświadomość... (a jednocześnie pędzi jakby w kierunku odwrotnym - od nieswiadomości ku nieukształtowaniu, przez co relatywnie podwaja prędkość rozchodzenia się światłości wiekuistej na wieki wieków).
    Na pocieszenie - zapatrzona w intelektualną i ontologiczną otchłań Sedesa caryca-pokojowa-gołębica-krasawica-synogarlica turkaweczka zdepilowana w głębokim dekolcie-rozkroku i w zamaszystym wykroczeniu przeciwko obyczajom... ...ale za to naprzeciwko nieobyczajnego teflonowego Otella w perspektywie wybiegu, a niechby nawet potem i w perspektywie zabiegu... ...spuszcza niestety tylko z kropielnicy ... wodę święconą do zmywania win ojca i brata i ducha wszelkiego pochwalonego przez czołowe tytuły prasy zagranicznej i niektóre krajowe tytuły do chwały - bo majtek we właściwym spuszczalskim fasonie i na właściwym spuszczalskim miejscu akurat jej zbrakło ...
    ...a potem na telebimie widzimy, jak zakrwawiony syn Wodzireja w Tałesie z Jedwabnego Rapaportu raportuje oferuje doprowadzonym do kina "Rozpacz" uczniom chytrze skośnie przedwiośnie Stokłośnie wypalone ("dziesiątki już serc wypalił do zgliszczy!") tango ci-pa-mięta-w-tę-noc-w-tata-raku w promocji na-CD-w-MP3 - "Trzeszczy wszystko dokoła - ściany i dach, że aż strach! Płoną oczy i skronie, bawi się tłum, par chyba ze sto"...
    Córka Pierwszego Sołtysa tłumaczy się, że-nie-pa-mięta-przez-kogo-mięta (szczegóły podobno na CD), a my zasłuchani w miarowy turkot naszego Super-Orient-Ekspresu siedzimy rozko(ły)sznie zanudzeni na walizkach w korytarzu, gapiąc się pożądliwie na ten cotygodniowy prime-time 6-osobowy przedział morderców i na ich duchowego przewodniczącego dyrektora artystycznego... a on - uniesiony wysoko przez nieznanych sprawców pegaz w państwowotwórczym szale-cie twórczym... ...spada na cztery łapy ...totalna klapa z Bakelitu... "klaps" ...nic sie nie stało... tylko łapka rączkę smaruje, oliwi sprawiedliwie po wierzchu i niesprawiedliwie pod spodem... ...napięcie z wolna opada z krajowego 220 na amerykański standard 110... koła turkocą, a nasz pociąg przez konwojenta miarowo poganiany gna i gna bezkreśnie, bezcieleśnie, bezdusznie, niby bezlitośnie, a chlipie jednak żałośnie...
    W nim tylko my ("Płoną oczy i skronie"), z nosem rozpłaszczonym na szkle kontraktowym okrągłostołowym okrągłym judaszowym bez klamki (a oczy nasze w słup!) i widzimy jak zwolniony spowolniony ubezwłasnowolniony konwojowany z przeszłości w przyszłość aresztant dyplomowany koronny Szejnfeld z wolna i lubieżnie jak hurysa w brzuchomówczym tańcu słów, wdzięcząc się z wdzięczności wobec swej niespodziewanej wolności wypowiedzenia w haremie po raz drugi raz już kiedyś danego sułtanowi a dotrzymanego eunuchowi słowa i nasłuchując łaskotu-łoskotu popularności całuje, polizuje, pomidoruje akcentuje to dane magiczne słowo POMIDOR, a potem cedzi je z nosowym zasmarkanym uśmiechem zawodowego cmokiera po zrobieniu loda (sam Michnikowski tego POMIDORA nieodżałowanej pamięci, na zawsze przez Starszych Panów (i Panie też!) utraconego, lepiej by nie zagrał ani nie zaśpiewał!!!) - więc ten Szejnfeld obleśnie, lecz wiernie jak pies dopieszcza wyrastający nam po raz kolejny (lecz najzupełniej znienacka) przed dziobem "Titanica" czubek betonu głowy Aleksandra Kwaśniewskiego utwardzony zakwasem filipińskim...

    i tak dalej...

    No - jak Wam sie podoba?

    Tytuły mam na razie tylko robocze, ale zdradzę wam w sekrecie!

    PIERWOTNIE TYTUL MIAL BYC "POPIERSIE", ALE NIE BYLEM ZDECYDOWANY - CZYJE POPIERSIE...

    MAM W ODWODZIE TEZ INNE TYTULY, NA PRZYKLAD: "POTRZECIE", "ROZDRAPIECIE", "PO SZOSIE", "PO GLOSIE", "PO WRZOSIE", "PO NOSIE" I "PO ROSIE", "W CHAOSIE"!

    TYTUL "TO PROSIE PO CIOSIE", JAKO ZBYT BRUTALNY, ZOSTAL NA RAZIE ODLOZONY DO ARCHIWUM, A TYTUL "TO MOSIEK" ZOSTAL UZNANY ZA PROSTACKI...
    TYTUL "O! BOCIEK!" ZA NACHALNIE PRORODZINNY, TYTUL "W LOPOCIE" NIE ZYSKAL UZNANIA ZEGLARZY, A I PRZECIWNICY FLAGI PANSTWOWEJ TEZ MIELI PEWNE ZASTRZEZENIA!

    NIEWYKLUCZONE, ZE TYTUL BEDZIE: "KUPA MIĘCI POWIATOWA", ALE OBECNIE WYDAJE MI SIE ON JESZCZE ZBYT ABSTRAKCYJNY...
    0
  • wiatyk
    2013-05-28 03:50:55
    Na Sądzie Ostatecznym Doda będzie miała status świadka koronnego!
    Użyje wtedy egzemplarza Biblii Tysiąclecia jako listka figowego!
    Mucha jako hostessa będzie serwowała wodę gazowaną Perrier, Kapler będzie fruwał za rozkosznego aniołka i rozsypywał stuzłotowe banknoty ze swojej premii, a Tusk nadal będzie kręcił lody dla Pawlaka!
    Palikot z Lisem poprowadzą transmisję na żywo!
    Kupa powiatowa w charakterze dziadka klozetowego będzie rozdawał biało-czerwony papier toaletowy z nadrukiem na żółtym pasku: "Achtung Juden, Achtung Juden, Achtung Juden..."!
    Pijany Kwach bedzie na organach gral "Miedzynarodowke"!
    Wszystkie sprawy zostaną umorzone przez sędziego Milewskiego, a Nergal z tabletem jako kustosz będzie oprowadzał po nieczynnym piekle!
    0
  • Krakus
    2013-06-22 21:16:17
    Panie Stur lub Stuhr e... . Dziwię się, że tak niwiele pamięta Pan z kazań tym bardziej, że aktor winien mieć bardzo dobrą pamięć. Ja nie jestem aktorem, geniuszem i mam swoje małe problemy z kościołem jednak sądzę, że próba wyjaśnienia tych problemów z sobą samym w pierwszym rzędzie pzwoli mi powiedzieć kiedyś coś ważniejszego niż plecenie pierduł. Pozdrawiam ród Sturów.
    0
  • SYLVEK
    2013-06-23 10:36:20
    Panie Musial - mlody czlowieku - to bardzo odwazna wypowiedz w dzisiejszych czasach jak i Malgorzaty Kozuchowskiej. Wiem ze mozesz miec klopoty lecz wierze w to ze z nich wyjdziesz. Nie musisz byc choragiewka ale uwazaj do kogo co mowisz. Ja tego doswiadczylem po opowiedzeniu kawalu w pewnym towarzystwie i uslyszalem ze to wcale nie jest takie smieszne -i dowiedzialem sie wtedy z kim mam i mialem do czynienia
    0
  • mmm
    2013-08-07 08:33:11
    "Maciej Musiał ... Co tydzień powinienem zasuwać do spowiedzi.."

    Co tydzień do spowiedzi? tak dużo strasznie grzeszysz? ... przecież jest napisane - raz około wielkanocy, ...

    nie czujesz że Ci ktoś kit wciska a ta cotygodniowa spowiedź to nic innego jak urabianie twojego młodego wrażliwego umysłu żebyś służył starym dziadkom w sukienkach pod pozorem służby Bogu.
    0
  • KRIS
    2013-08-21 13:20:00
    Ci co tak się wyPowiadają źle o religi i wierze mają zapewniony byt na wieczność jako słudzy szatana.ale zeby być nominowanym do tak zaszczytnego tronu trzeba przejść najpierw czyściec...HAHAHA...LUDZIE BEZ MÓZGU.SAME WIURY:)
    0
  • Janek
    2013-08-24 16:26:09
    UFO MARK VII - TY MASZ COS NIE W PORZADKU W LEPETYNIE.
    0
  • wiaraCZYNIczuba
    2014-02-06 13:28:06
    Musiał też ? Myślałem ze jest mądrzejszy...
    1
  • wac
    2014-08-25 10:35:28
    student
    jak to student , nie odrobił lekcji i pisze na czuja , może się uda
    0
  • kler-KANTY
    2013-05-04 09:51:11
    Każda religia opiera się na CIEMNOCIE ludu...
    Dlatego moim BOGIEM jest PREMIER DONALD TUSK .
    1
  • katolik z Wa-wy
    2013-05-04 09:48:49
    Zadziwia fakt, że ludzie buntujący się przeciw zastanym autorytetom i wartościom w imię własnej „niezależności” i „wolności wyboru”, często przyłączają się do sekt i podporządkowują się narzucanym tam surowym regułom życia. Odrzucając autorytet rodziców czy kapłanów, potulnie przyjmują wolę guru, przywódcy sekty, nawet jeżeli łamie on sumienia czy nakłania do przestępstw.

    Pod koniec lat siedemdziesiątych ubiegłego wieku głośny był wypadek zbiorowego samobójstwa 900 członków sekty religijnej o nazwie „Świątynia Ludu” w Gujanie, zmuszonych przez swego przywódcę do wypicia trucizny. Oto do czego prowadzi odrzucenie Boga i zaufanie samozwańczym guru.

    * * *

    Zadziwiające jak słaby jest człowiek i jak łatwo potrafi zejść na bezdroża błędu i niedowiarstwa. Z tym większą wdzięcznością należy dziękować Bogu, że nie zostawił ludzkości bez przewodnika w tym ziemskim wędrowaniu, lecz powołał Kościół Święty, strażnika Prawdy i opiekuna wiernych.
    1
  • taka-prawda
    2013-05-05 14:49:09
    Religia jest dla ludzi BEZ ROZUMU.
    1
  • bojacysieboga
    2013-05-05 10:35:40
    Wszyscy ci co pluja na kosciol,jak sa na lozu smierci to w te pedy po ksiedza i do kosciola."jak trwoga ,to do Boga" madre przyslowie,a przyslowia madroscia narodu
    1
  • katolik
    2013-05-05 10:27:13
    Peszek,twoj styl i twoje aktorstwo mi sie nie podoba.W twoich Tzw. utworach jest duzo wulgaryzmu,Chamstwa,obrazanie uczuc religijnych.Jak ci sie Poska nie podoba krzyz nie podoba,to wyjedz z tego kraju NIe musisz tu mieszkac i zatruwac umysly mlodych.Holandia cie przyjmie,tylko ich to juz nie bawi.Musialabys stac na zmywaku
    1
  • zwątpiona
    2013-08-31 13:49:07
    Bardzo mi się podoba wypowiedz Pana Stuhra. Jest sensowna. Osobiście też nie mogę zrozumieć pewnych rzeczy. Bo najgorzej zrozumieć coś czego nie da się zmierzyć, dotknąć, wyjaśnić. Przecież taka ogromna ilość wiernych/ 98% /,
    o których mówi p. Kożuchowska to chyba nieprawda, bo skąd wobec tego tyle zła. Osoba wierząca powinna tryskać dobrocią a nie nienawiścią z którą mamy do czynienia na codzień.
    1
  • JKa
    2013-08-21 21:40:52
    do czego ma byc religia dobra?bylem dzieciakiem wciskano mi jakies ******** o bozku i aniolkach, w wieku 7 lat zrozumialem widzac wojny ,wyglodniale dzieci i tragedie ludzkie choroby ,
    zrozumialem juz jako malutki ze jesli bog jest to tylko zly bog , sadysta,
    wytlumaczylem to rodzicom i dali mi spokoj z kosciolem ,
    i dobrze zrobili
    a wy starzy zaslepieni obrazkami i krzyzem ,boicie sie samodzielnie myslec , no bo co powiedza sasiedzi i ksiadz.
    3
Reklama

Zobacz więcej

Reklama