W artykule "Sanah nie przejmuje się aferą i pokazuje "UCZTĘ". Fani nie mają litości" pisaliśmy m.in. o krytyce, jaka spadła na piosenkarkę po nawiązaniu przez Sanah współpracy z Żabką, a także o negatywnej ocenie produktów spożywczych sygnowanych imieniem wokalistki.
Żabka wydała oświadczenie: Jest nam przykro…
Przypomnieliśmy także filmik, który od pewnego czasu krąży w mediach społecznościowych. Na nagraniu widać niesprzedane i przeterminowane dania Sanah w śmietniku. We wtorek 14 listopada otrzymaliśmy w tej sprawie oficjalne stanowisko Żabki, które publikujemy w całości poniżej.
Jest nam niezwykle przykro, że sytuacja przedstawiona na nagraniu miała miejsce. Niezwłocznie po otrzymaniu informacji podjęliśmy kroki w celu wyjaśnienia sprawy oraz przypomnieliśmy wszystkim naszym franczyzobiorcom, jak należy utylizować produkty, które są po terminie ważności.
Produkty z linii „Uczta na wynos” cieszą się dużym zainteresowaniem klientów, od początku akcji sprzedaliśmy ponad pół miliona produktów, a kampania stała się viralem na TikToku, zyskując 15 milionów wyświetleń.
Jako Grupa Żabka aktywnie przeciwdziałamy marnowaniu żywności, angażujemy pracowników, klientów i franczyzobiorców w inicjatywy z tym związane, m.in. zachęcamy naszych franczyzobiorców, aby produkty z krótką datą ważności przekazywane były organizacjom pozarządowym, takim jak Caritas, Federacja Polskich Banków Żywności czy Kamiliańska Misja Pomocy Społecznej.