Barbara Kurdej-Szatan oraz Maciej Łagodziński rozpoczęli swoją współpracę z Play w 2013 roku. Jak informują wirtualnemedia.pl sieć łączy się z UPC. Z tej okazji ma zamiar zaplanować największą kampanię promocyjną od 10 lat.

Reklama

Będzie wyjątkowa w wielu wymiarach. W wymiarze intensywności, w wymiarze gwiazd, które w tej kampanii wystąpią, ilości przekazów i miejsc, w których będziemy dostępni. Bardzo chcemy, żeby klienci widzieli, że połączyły się dwie świetne firmy i oferują coś super wyjątkowego - powiedział mówił Artur Dominiak podczas środowej konferencji.

To oznacza, że w nowych spotach nie zobaczymy ani Kurdej-Szatan, ani Łagodzińskiego. Obydwoje zostaną zastąpieni nowymi twarzami.

Serwis wirtualnemedia.pl zapytał: Czy to efekt nowej strategii marketingowej, a usunięcie Łagodzińskiego z reklam wynika z tego, że wielu odbiorcom kojarzy się z Kurdej-Szatan? Biuro prasowe firmy nie odpowiedziało jednoznacznie na przesłane pytanie.

Reklama

Pierwsza wspólna oferta Play i UPC, w której obecni i nowi klienci mogą zyskać nawet 2 lata abonamentu za darmo to bardzo ważna i wyjątkowa okazja, dlatego wymaga nowego podejścia i formatu naszej komunikacji z klientami – brzmiała odpowiedź.