Kto przyciągał najwięcej widzów, a kto zarobił krocie? Ranking telewizyjnych show.
1 Liderem oglądalności wśród programów typu talent show okazał się "Taniec z gwiazdami". Show co tydzień przyciągało przed ekrany średnio 3,7 mln widzów. W grupie komercyjnej zaś (widzowie w wieku 16-49 lat), taneczny program zajął drugie miejsce z wynikiem 1,1 mln widzów. Na reklamach emitowanych w trakcie "TzG", Posat zarobił niecałe 37 mln złotych.
AKPA
2 Drugim, najchętniej oglądanym talent show okazał się "Mam talent!". Program oglądało średnio 3,4 mln osób, zaś w grupie komercyjnej 1,4 mln, co daje produkcji TVN pozycję lidera wśród widzów w wieku 16-49 lat. Na reklamach stacja zarobiła 48 mln złotych.
TVN
3 Podium zamyka kolejna produkcja Polsatu, czyli "Twoja twarz brzmi znajomo". Show osiągnęło średni wynik 2,5 mln widzów, w grupie komercyjnej zaś, 1,1 mln. Na reklamach stacja zarobiła blisko 27 mln złotych.
Polsat / MACIEJ ZAWADA
4 Kolejne show Polsatu zajmuje czwarte miejsce. "Must be the music" w jesiennym sezonie oglądało średnio 2,4 mln widzów, a w grupie komercyjnej 1,1 mln widzów. Na reklamach stacja zarobiła zaś 35 mln złotych.
AKPA
5 Program "The Voice of Poland", do którego producenci postanowili zaangażować dwie megagwiazdy, czyli Edytę Górniak i Justynę Steczkowską, zajął przedostatnie miejsce. Show gromadziło przed telewizorami średnio 1,9 mln widzów. Oglądalność w grupie komercyjnej wyniosła zaś 747 tys.
Media
6 Najgorzej w rankingu wypadło "SuperSTARcie". Program, w którym 10 gwiazd polskiej sceny zmagało się z różnymi gatunkami muzycznymi, przyciągał przed ekrany zaledwie 1,1 mln widzów. W grupie komercyjnej zaś, tylko 379 tys. widzów.
Media / MACIEJ ZAWADA