Wyemitowany w niedzielę odcinek był ostatnim z czwartej serii. Wpływy z reklam wyniosły 19,4 mln zł.

Pomimo wielkiego sukcesu produkcji, nadal nie ma pewności, czy powstanie jego kontynuacja. TVP bardzo o to zabiega, jednak twórcy "Rancza" zaplanowali jedynie cztery sezony i rozpoczęli już pracę nad nowym serialem.

Reklama

Średnia oglądalność każdego z odcinków czwartej serii wynosiła 8, 28 mln widzów (wg danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl). To znacznie więcej niż wtedy, gdy serial debiutował. Odcinki pierwszego serialu "Rancza" oglądało średnio 4,72 mln widzów.

>>> Pręgowski: Przeżyłem traumę na planie filmowym

Dzięki tej produkcji, TVP 1 jest liderem na rynku w czasie jej emisji (niedziela, godz. 20.20). Na drugim miejscu uplasował się TVN i "Taniec z gwiazdami" z trzykrotnie niższą oglądalnością. Na kolejnych miejscach uplasowały się Polsat (emitujący głównie seriale kryminalne), oraz TVP 2 (emitująca główne filmy fabularne).

Reklama