W ostatni wtorek zakończył się 15. już sezon talk show "Kuba Wojewódzki", emitowanego w stacji TVN. Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, w porównaniu do odcinków pokazywanych rok temu o tej samej porze, program stracił aż 140 tys. widzów.

Reklama

Szefowie popularnego showmana są jednak zadowoleni, bowiem w trakcie emisji "Kuby Wojewódzkiego", stacja była zdecydowanym liderem rynku, a wpływy reklam wzrosły z 19 do 22 mln złotych.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników oglądalności. „Kuba Wojewódzki” jest w naszym top 10 oglądanych pozycji TVN Player. Jeśli chodzi o „Kuba Wojewódzki ciąg dalszy” to pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Chcielibyśmy kontynuować tę formułę - powiedział w rozmowie z wirtualnemedia.pl Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN.

Wiosną Kuba Wojewódzki powróci na antenę TVN z nowymi odcinkami swojego talk show.