Od jesieni 2011 roku oglądalność TVN Style stale rośnie. W marcu kanał tematyczny oglądało ponad 2 miliony widzów, a udział w grupie komercyjnej wyniósł 0,62%. W kwietniu oglądalność wzrosła do prawie 2,5 miliona widzów, a udział kanału w rynku wyniósł 0,77%.

Reklama
TVN / BLAWICKI PIOTR

W porównaniu z kwietniem ubiegłego roku udział TVN Style wzrósł o ponad 50%. W ostatnim miesiącu widzowie najchętniej wybierali program "Wiem, co jem", w którym Katarzyna Bosacka dzieli się wiedzą na temat produktów spożywczych oraz bezlitośnie obnaża chwyty speców od marketingu. W czołówce znalazły się także dokumenty podróżnicze „Wojciech Cejrowski. Boso” oraz ciesząca się dużą popularnością nowość - "Perfekcyjna Pani Domu".

Od stycznia br. szefem kanału TVN Style jest Małgorzata Łupina.