W październiku „Fakty” oglądało średnio 4,63 miliona widzów, podczas gdy „Wiadomości” 4,58 miliona. Serwis informacyjny telewizji TVN w porównaniu do analogicznego okresu w zeszłym roku zyskał 12,66 proc. Oglądających, Jedynka straciła 3,65 proc. TVN posiada obecnie 33,22 proc. Udziału w rynku, a Jedynka 30,97. Zyskanie oglądalności większej, niż posiadają „Wiadomości” było celem Kamila Durczoka, gdy w 2006 roku obejmował stanowisko redaktora naczelnego „Faktów”. „Cieszymy się z tego wyniku, choć nie ma jakiejś ogromnej euforii. Teraz naszym celem jest utrzymanie przewagi i zapewnienie sobie pozycji lidera na dłuższy okres niż jeden miesiąc. >>Wiadomości<< to cały czas silny gracz, a walka jest trudna, bo ciągle mamy mniejszy zasięg techniczny od TVP 1” – powiedział Kamil Durczok w rozmowie z serwisem „Wirtualne Media”. Na trzecim miejscu w rankingu znalazł się „Teleexpres” (4,1 miliona widzów), na czwartym „Wydarzenia” (2,96 miliona widzów), a na piątym „Panorama” (1,59 miliona widzów). Badania przeprowadziła firma AGB Nielsen Media Research dla serwisu Wirtualnemedia.pl

Reklama