Badania pokazujące wyniki oglądalności stacji telewizyjnych w okresie Wielkanocy opublikował portal wirtualnemedia.pl.

Pomimo tego, że stacje telewizyjne przygotowały na Wielkanoc specjalne propozycje programowe, wśród których znalazły się wielkie filmowe hity, widzowie i tak pozostali wierni ukochanym serialom.

Reklama

Największą oglądalność w święta zanotowała Telewizja Polska oraz jej flagowe produkcje. "M jak miłość", "Ranczo" i "Barwy szczęścia" to najchętniej oglądane propozycje w wielkanocny weekend.

W grupie komercyjnej (16-49 lat) liderem również było "M jak miłość" i "Ranczo". Tu jednak na trzecim miejscu pojawił się "X Factor". Dopiero na 5 pozycji uplasował się pierwszy filmowy hit i był to amerykański "Zmierzch".

Mocno promowany przez TVN film "Bokser" z Szymonem Bobrowskim i Anną Przybylską, opowiadający historię Przemysława Salety,znalazł się dopiero na 6 miejscu.