Badania na zlecenie magazynu "Forbes" przeprowadził dom mediowy MediaCom. Tworząc ranking polskich gwiazd, których twarz w kampanii reklamowej warta jest nawjięcej, wzięto pod uwagę nie liczbę polubień na Facebooku, czy ilość kolorowych okładek, a sympatię i zaufanie, jakie budzą znane twarze wśród odbiorców.

Reklama

Jeśli swoją markę na dłużej chcemy związać z medialną postacią, warto tę ważną decyzję oprzeć na pogłębionych badaniach – zastanowić się nie tylko, czy widzowie gwiazdę kojarzą, ale również czy darzą ją sympatią i uważają za wiarygodną, jak dużo uwagi jej poświęcają i czy traktują jak autorytet w swojej dziedzinie - czytamy w "Forbes"

Dwa pierwsze miejsca w rankingu zajmują dziennikarki stacji TVN - Dorota Wellman i Martyna Wojciechowska:

To z nimi Polacy czują największą bliskość, one potencjalnie mogą mieć największy wpływ na ich decyzje zakupowe. Respondenci znają ich zawodowy dorobek, cenią go, wiedzą, jakie wartości i postawa życiowa się z nimi wiążą - argumentują swój wybór twórcy rankingu.

Co ciekawe, w rankingu zabrakło takich gwiazd, jak Małgorzata Rozenek, Anna i Robert Lewandowscy, Magda Gessler czy Kuba Wojewódzki.

Oto pełen ranking "Forbesa": 25 najcenniejszych polskich gwiazd 2018 roku

Dorota Wellman

Martyna Wojciechowska

Małgorzata Kożuchowska

Barbara Kurdej-Szatan

Krzysztof Hołowczyc

Maja Ostaszewska

Marcin Prokop

Katarzyna Dowbor

Karol Okrasa

Reklama

Marcin Dorociński

Dorota Szelągowska

Szymon Hołownia

Katarzyna Zielińska

Piotr Kraśko

Grażyna Torbicka

Katarzyna Bosacka

Janusz Gajos

Ewa Wachowicz

Michel Moran

Adam Małysz

Beata Tyszkiewicz

Ewa Chodakowska

Justyna Kowalczyk

Bożena Dykiel

Katarzyna Skrzynecka