Stylistce chodzi o wydanie, w którym Wojewódzki wraz z współprowadzącym, Piotrem Kędzierskim, zachęcali swoich słuchaczy do pisania obraźliwych komentarzy na profilu blogera o pseudonimie Ekskluzywny Menel:

Postanowiliśmy sprawdzić zasięg i słuchalność naszego radia poprzez test związany z Instagramem - zapowiedział Wojewódzki.

Prosimy o wejście na profil Ekskluzywnego Menela i prosimy napisać tekst "pocałuj mnie w dupę" - dodał Kędzierski.

Zdaniem Doroty Wróblewskiej, ten pomysł to przejaw głupoty i szerzenie hejtu w sieci:

Okazuje się, że szczyt głupoty zdobywa się bez żadnego wysiłku. I tak "dziennikarze" promują hejt i idiotyzm. Mają satysfakcje, że sterują widownią w cyrku. Szanowni Państwo teraz proszę szczekać! I byli tacy co szczekali, bo na tablicy blogera pojawiło się setki komentarzy. O czym to świadczy? Może to nowa forma promocji?

W tym miejscu zacytuję najkrótszą fraszkę Juliusz Erazm Bolek " Cóż, włóż".

Co sądzicie o zabawie, wymyślonej przez Wojewódzkiego i Kędzierskiego?