Anna Mucha założyła stronę mamadu.pl, na której znajdują się wpisy o tematyce rodzicielskiej. Aktorka sama publikuje swoje felietony, ale daje także przestrzeń innym rodzicom do tego, by mogli dzielić się swoją wiedzą i spostrzeżeniami na temat wychowywania dzieci. Ostatnio gwiazda zaprosiła nawet do współpracy Małgorzatę Terlikowską, gdyż jak twierdzi, zależy jej na tym, by na stronie pojawiały się różne, czasem sprzeczne ze sobą punkty widzenia.

Reklama

Jak dowiedział się portal wirtualnemedia.pl, wydająca NaTemat.pl firma Glob360, której współudziałowcem jest Tomasz Lis i Anna Mucha w sierpniu utworzyli wspólną spółkę, która odpowiada za przekształcenie parentingowego bloga aktorki, działającego pod adresem Mamadu.pl, w większy serwis o takiej samej tematyce. Prezesem nowej spółki został Tomasz Machała, szef NaTemat.pl i prezes Glob360

Anna Mucha była jedną z pierwszych blogujących aktorek w Polsce, zdobywając w sieci dużą popularność, setki tysięcy czytelników i tworząc społeczność. Zdecydowaliśmy się wspólnie z Anną zbudować Mamadu.pl, bo chcemy stworzyć wyjątkowej jakości magazyn parentingowy, łączący pracę redakcji i blogi z angażującą reklamą natywną. Chcemy zbudować serwis ze społeczną ambicją, inspirujący, wywołujący dyskusje i otwierający debaty na temat wszystkich aspektów macierzyństwa i rodzicielstwa - powiedział Tomasz Machała.