Uroczyste otwarcie salonu z ubraniami projektowanymi przez Nataszę Urbańską, odbyło się w październiku. Stworzona przez gwiazdę marka MUSES miała zaistnieć w świadomości Polek i zapewnić artystce miejsce w gronie rodzimych kreatorów mody.
Niestety jak podaje "Fakt", projekty Urbańskiej nie zrobiły wrażenia na odbiorcach, a interes szedł tak źle, że Natasza była zmuszona zamknąć swój ekskluzywny butik.
Jak twierdzi tabloid, Urbańska nie zamierza się poddawać i próbuje teraz ratować swoją odzieżową markę, bazując na popularności teledysku "Rolowanie"
Na sezon wiosna–lato przygotowaliśmy na prośbę klientek kolekcję „Kulturalne rolowanie”. Mamy też w planach „Niekulturalne rolowanie” – dowiaduje się "Fakt" w dziale promocji Muses.
Czy Nataszy Urbańskiej uda się zaistnieć w świecie mody, czy też jej kariera projektantki potoczy się podobnym torem, co próby podboju polskiej sceny muzycznej?