Jak wiadomo kobiety bywają zmienne i lubią eksperymentować ze swoim wizerunkiem, zwłaszcza gdy są celebrytkami, których wygląd poddawany jest nieustającej ocenie. Jednak metamorfoza, jaką przeszła Agnieszka Chylińska stworzyła niemal zupełnie nową osobę.
Niegdyś była zbuntowaną chłopczycą z niewyparzonym językiem, krótką, czarną fryzurą, tatuażami i męskim sposobem ubierania się. Dziś z tego wizerunku pozostały tylko tatuaże. Chylińska zapuściła włosy i przefarbowała je na blond, coraz częściej zobaczyć ją można w kobiecych strojach i butach na wysokim obcasie. Jako żona i matka trójki dzieci jest też bardziej wyważona w swoich wypowiedziach.
Nowy wizerunek Agnieszki przynosi jej także wymierne korzyści w show biznesie. Jako dawna, ostra Chylińska z pewnością nie wystąpiłaby w reklamie ubezpieczeń. Dzięki metamorfozie otrzymała taką propozycję i jak podaje "Fakt", zgarnęła za nią aż 700 tys. złotych.
Agnieszka Chylińska jest bardzo cenioną artystką. W dodatku wcześniej nie brała udziału w tego typu kampaniach. Dlatego kwota jest tak wysoka – tłumaczy tabloidowi osoba, która brała udział w realizacji spotu z udziałem piosenkarki.
Zobacz reklamę z udziałem Agnieszki Chylińskiej. Czy piosenkarka jest trafnym wyborem do tej kampanii?