Spekulacje na temat udziału Dody w kampanii Play rozpoczęły się od wpisu piosenkarki na Facebooku:
Zmieniam operatora tel. Którą sieć polecacie poza T-Mobile? Moim zdaniem ta jest najgoooooooorsza
Na ten komentarz niemal natychmiast zareagował marketing Playa. Rzecznik prasowy firmy, Maciej Gruszka, na swoim profilu udostępnił post Dody i napisał: zapraszamy serdecznie ;-).
Tego samego dnia, na fanpageu Play pojawiła się grafika przedstawiając pusty tron z podpisem: Czekając na królową…
Jak czytamy w portalu wirtualnemedia.pl, z pozoru nic nieznacząca wymiana komentarzy pomiędzy Dodą a siecią Play, może być wstępnym elementem zaplanowanej akcji, której kulminacją będzie kolejny spot reklamowy, w którym jako gwiazda wystąpi właśnie Doda.
Zdaniem specjalistów z branży marketingowej, Rabczewska za udział w spotach Play mogłaby zarobić nawet 3 miliony złotych. Przypomnijmy, że Doda występowała już w reklamach lodów, firmy odzieżowej, kosmetyków, a ostatnio sieci sklepów Media Expert. Czy Play będzie kolejną marką, której gwiazda udzieli swojego wizerunku?