W nowo powstałym klipie Natalia Lesz zakończy karierę muzyczną, Julia Pietrucha zrezygnuje z aktorstwa, a Przemysław Saleta raz na zawsze zerwie kontakty z mediami. Wszyscy postanowią rozpocząć życie od nowa - w Błoniu. Tam zamieszkają i będą pracować w branży, nie mającej nic wspólnego z show biznesem.
W projekt zaangażowali się także mieszkańcy gminy. W teledysku, w roli statystów, wystąpiło przeszło 230 Błonian.
Muzykę do klipu skomponował Przemysław Momot (autor muzyki m.in. do utworów zespołów "Wilki" czy "Maanam"). Autorem zdjęć jest Łukasz Kośmicki - operator, reżyser i scenarzysta ("1920 Bitwa Warszawska", "Dom zły", "Gniew", "Gry uliczne").
Klip wyreżyserował Joshua Long - młody, artysta, który przyjechał do Polski z Los Angeles.
Zdjęcia trwały dwa dni, 18-19 maja. Ekipa filmowa realizowała zdjęcia m.in. przed zabytkowym budynkiem Ratusza w Błoniu i na rynku.
Teledysk promujący Błonie jest częścią projektu "Kierunek Błonie", który współfinansuje Unia Europejska. Jego oryginalność polega na promocji gminy za pomocą innowacyjnych środków przekazu.
Premiera teledysku odbędzie się w Błoniu 30 maja.