Inne
Reklama

Pamela występuje w spocie PETA jako seksowna i bardzo ostra celniczka na lotnisku. Bez litości pozbawia przybyłych ludzi odzieży ze skór zwierząt, a z uśmiechem przepuszcza przez bramkę parę nagusów. W końcowej części filmu pojawia się odziana w długie futro kobieta z młodym facetem u boku. Pamela brutalnie pozbawia ją okrycia, a odziany w koszulkę z napisem "I’m with stupid" (jestem z głupią osobą) bezwolnie przygląda się całej sytuacji.

Choć PETA ma szczytne cele i w ciekawy sposób angażuje gwiazdy w swoje akcje, to tym razem jej PR-owcy chyba trochę przesadzili. Reklama niewiele przekazuje. Bardzo kiepsko wypada, szczególnie na tle poprzednich spotów i plakatów (na przykład słynne zdjęcia nagich modelek, pokazujących owłosienie łonowe i mówiących: "To jedyne futro, jakie zakładam"). Można poza tym odnieść wrażenie, że nawołuje do przemocy. A jakie jest wasze zdanie?

p