W 90-sekundowym spocie, zakazanym w telewizji, Kylie dosiada welurowego byka, a potem wyzywa mężczyzn na pojedynek. Ubrana tylko w podwiązki i koronkową czarną bieliznę, spocona staje przed męską publicznością i spogląda na nią wzrokiem zwyciężczyni. Czy ktoś będzie od niej lepszy?
W ten sposób udowadnia (reklama ma tytuł "Proof"), że bielizna Agent Provocateur to najbardziej seksowna bielizna na świecie.
Ten w sumie skromny ale pomysłowy filmik z 2001 r., nakręcony specjalnie do wyświetlania w kinach przed seansami filmowymi, wygrał ranking na najbardziej popularną kinową reklamę wszech czasów, zorganizowany przez Digital Cinema Media.
"W kinie chodzi o rozrywkę i zaangażowanie publiczności. Ta reklama łączy oba te elementy w zabawny i zaczepny sposób" - komentuje wynik Fleur Castell, odpowiedzialny za organizację konkursu.
Kylie pokonała w wyścigu reklamę Orange Gold Spots z 2002 roku, spot Forda Pumy "Bullitt", reklamę Bacardi z 1991 roku i filmik Guinessa "Surfer" z 1999 r.