Kiedy w mediach zaczęły pojawiać się informacje o nowym programie rozrywkowym szykowanym przez Polsat, błyskawicznie posypała się lawina drwin i krytyki. Niewielu wierzyło bowiem, że gwiazdy skaczące do wody mogą ściągnąć przed ekrany szeroką publiczność.
Tymczasem okazało się, że program spodobał się widzom i jak podaje portal wirtualnemedia.pl, co tydzień przyciągał przed telewizory średnio 2 mln osób.
W paśmie nadawania "Celebrity Splash" Polsat zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była stacja TVN, emitująca wówczas "Małych Gigantów". Trzecie miejsce zajęła TVP1 (głównie „Strażacy” i filmy fabularne), a czwarta była TVP2 (filmy fabularne).
Cennikowe wpływy reklamowe z ośmiu odcinków show pokazującego skoki celebrytów do wody, wyniosły 17,05 mln zł.
Na razie nie wiadomo, czy Polsat planuje kolejną edycję "Celebrity Splash".