Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, polotowy odcinek 2. edycji "Rolnik szuka żony" obejrzało 6,47 mln widzów, co dało stacji TVP1 pozycję niekwestionowanego lidera rynku. Na drugim miejscu uplasował się program "Mali Giganci", który miał o 1,5 mln widzów mniej, niż konkurent.
W pilotowym odcinku programu, widzowie poznali 10 kandydatów na uczestników. Każdy z nich zaprezentował się publiczności i zaapelował o wiadomości od potencjalnych kandydatek na żony i kandydatów na męża. W tej edycji bowiem, po raz pierwszy w roli uczestniczki pojawiła się kobieta. Rolniczka Ania ma nadzieję, że dzięki programowi uda jej się znaleźć życiowego partnera.
Cały 2. sezon "Rolnik szuka żony", widzowie zobaczą jesienią. Wówczas, na podstawie ilości zgłoszeń, produkcja wybierze 5 uczestników, których dalsze losy zobaczymy w programie.