"Rolnik szuka żony" to program, który zadebiutował na antenie TVP1 we wrześniu. Bohaterami reality-show jest pięciu rolników, którzy świetnie radzą sobie w gospodarstwie, niestety nie mieli dotąd czasu na znalezienie miłości. W programie uczestnicy spotykają się z potencjalnymi kandydatkami na żony spośród których wybiorę tę, która najbardziej nadaje się na życiową partnerkę.

Reklama

Jak pokazują dane opublikowane przez portal wirtualnemedia.pl, dotychczas pokazane odcinki programu, gromadziły przed ekranami 2,54 mln widzów. W trakcie emisji show, TVP1 zajmowało pozycję wicelidera rynku, przegrywając jedynie z Polsatem, który w tym czasie pokazywał eliminacyjny mecz do ME w piłce nożnej, finałowe spotkanie MŚ w siatkówce, „Tylko muzykę” i serial „Kości”.

W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku, dzięki "Rolnik szuka żony" Jedynka zwiększyła swoją widownię o milion osób.