Spoty reklamowe Biedronki z Marzeną Rogalską są już emitowane w telewizji. Z tego też powodu, szefowie Telewizji Polskiej podjęli decyzję o odsunięciu dziennikarki od prowadzenia programu "Pytanie na śniadanie". Jak tłumaczy rzecznik prasowy TVP, Jacek Rakowiecki, nie oznacza to, że stacja zupełnie rozstała się z Rogalską:

Reklama

Decyzja o tym, że - z uwagi na zasady etyki dziennikarskiej - w czasie trwania kampanii pani Marzena Rogalska nie będzie prowadzić "Pytania na śniadanie" była wspólną decyzją dyrekcji TVP2 i pani Marzeny Rogalskiej. Dyrekcja TVP2 zakłada powrót pani Marzeny Rogalskiej do grona prowadzących "Pytanie na śniadanie" w jakiś czas po zakończeniu emisji reklam z jej udziałem - powiedział Rakowiecki w rozmowie z portalem media2.pl

Szefowie stacji zapewniają także, że Marzena Rogalska nie zaangażowała się w kampanię reklamową za ich plecami, bowiem z wyprzedzeniem poinformowała stację o swoich planach.