Aż 38% Polaków biorących udział w badaniu uznało, że to właśnie TVN zasługuje na miano Marki Godnej Zaufania w kategorii Stacja telewizyjna. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, podium zamknęła zaś Telewizja Polska. Informacyjny kanał TVN24 respondenci wyróżnili natomiast w kategorii jakość, zrozumienie potrzeb klienta oraz społeczna odpowiedzialność.
W badaniu European Trusted Brands, Polaków zapytano także o dziennikarzy, którzy budzą ich największe zaufanie. W tej kategorii bezkonkurencyjny okazał się Kamil Durczok. Szef "Faktów" TVN zgromadził 26% głosów. Za nim uplasowali się Maciej Orłoś (11% głosów) i Piotr Kraśko (10%).
Okazuje się jednak, że ogólne zaufanie Polaków do dziennikarzy, jako grupy zawodowej, jest dość niskie. Na pytanie, czy ufasz dziennikarzom, jedynie 33% respondentów znad Wisły odpowiedziało "tak".
European Trusted Brands to badanie konsumenckie przeprowadzone na zlecenie Reader's Digest. W tym roku w Polsce w no-linowej ankiecie wzięło udział 1049 ankietowanych.
Komentarze (189)
Pokaż:
NajnowszePopularneNajstarszeAz 71% Polakow POpiera prezydenta Bula-Ciula.( na portalu WP)
Az 57% Polakow uwaza ze stan polskich drog jest dobry. (Polsat)
Pytanie : Ile procent musi miec denaturat ktory pija ci ktorzy oglaszaja te dane???
Myślałem, że najemników Agory i TVN jest - wraz z rodzinami - więcej!