Aż 38% Polaków biorących udział w badaniu uznało, że to właśnie TVN zasługuje na miano Marki Godnej Zaufania w kategorii Stacja telewizyjna. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, podium zamknęła zaś Telewizja Polska. Informacyjny kanał TVN24 respondenci wyróżnili natomiast w kategorii  jakość, zrozumienie potrzeb klienta oraz społeczna odpowiedzialność.

W badaniu European Trusted Brands, Polaków zapytano także o dziennikarzy, którzy budzą ich największe zaufanie. W tej kategorii bezkonkurencyjny okazał się Kamil Durczok. Szef "Faktów" TVN zgromadził 26% głosów. Za nim uplasowali się Maciej Orłoś (11% głosów) i Piotr Kraśko (10%).

Okazuje się jednak, że ogólne zaufanie Polaków do dziennikarzy, jako grupy zawodowej, jest dość niskie. Na pytanie, czy ufasz dziennikarzom, jedynie 33% respondentów znad Wisły odpowiedziało "tak".

European Trusted Brands to badanie konsumenckie przeprowadzone na zlecenie Reader's Digest. W tym roku w Polsce w no-linowej ankiecie wzięło udział 1049 ankietowanych.