Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, przez 6 lat emisji popularnego talk show, TVN zarobił na reklamach 214 mln złotych. Średnia oglądalność każdego odcinka "Kuby Wojewódzkiego" w tym okresie wyniosła 2 mln widzów.

W porównaniu do poprzednich sezonów, oglądalność odcinków emitowanych w najnowszej ramówce nieco spadła. Obecnie Kubę Wojewódzkiego ogląda średnio 1,63 mln widzów, co przy oglądalności 2,85 mln, jaką notowały sezony z wiosny 2008 i jesieni 2011 roku wypada dość słabo.

Reklama

Początkowo program Kuby Wojewódzkiego w TVN był emitowany w niedzielne wieczory, po cieszącym się dużą popularnością "Tańcu z gwiazdami". Od wiosny 2008 roku show przeniesiono na wtorki, na godzinę 22.30, co przyczyniło się do spadku oglądalności. W nowym paśmie najwięcej widzów zgromadził odcinek z 1 kwietnia 2008 roku, którego gośćmi byli Mariusz Pudzianowski i Przemysław Saleta.

Zanim talk show Wojewódzkiego trafiło na antenę TVN, przez 4 lata było emitowane w Polsacie.