Wpływy z "Mikołajkowego Bloku Reklamowego" obliczone na podstawie wyników oglądalności, przekazane zostaną na leczenie i rehabilitację chorych dzieci – podopiecznych Fundacji Polsat. W tym roku "Mikołajkowy Blok Reklamowy" będzie już dziewiątą okazją do pomocy potrzebującym dzieciom. Pomocnikami Świętego Mikołaja, w którego jak co rok wciela się, wybitny aktor Krzysztof Kowalewski, będą przedstawiciele różnych zawodów między innymi strażacy i piekarze. Po raz kolejny Mikołaja wspomogą dziennikarze redakcji Wydarzeń: Monika Zalewska, Dariusz Ociepa, Grzegorz Kępka oraz Joanna Górska, Beata Cholewińska i Klaudiusz Slezak z Polsat News. Razem namawiać będą do wspólnego oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego – ponieważ im więcej osób zasiądzie przed telewizorami, tym większa będzie kwota jaką reklamodawcy przekażą Fundacji Polsat. Świętego Mikołaja w studio Wydarzeń powita prowadzący ich główne wydanie - Jarosław Gugała.

Reklama

Dotychczasowe osiem edycji kampanii "Mikołajkowego Bloku Reklamowego" przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji Polsat w wysokości prawie 8,5 mln złotych! Kwota
ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitacje dzieci.