"Perfekcyjna pani domu", początkowo przewidziana jako propozycja stacji TVN Style, zyskała tak dużą popularność, że już po pierwszym sezonie została przeniesiona na antenę głównego TVN.
Reklama
Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, drugą edycję show oglądało 1,3 mln widzów, a stacja zarobiła na niej 19 mln złotych. Program był oglądany chętniej niż tak opiniotwórcza audycja, jak "Tomasz Lis na żywo".
Wiosną stacja TVN planuje pokazać trzeci sezon porad Małgorzaty Rozenek. Czy popularność "Perfekcyjnej pani domu" wciąż będzie tak wysoka?
Komentarze (41)
Pokaż:
NajnowszePopularneNajstarszeTakże dla handlu, bo napędza kasę za nowe sprzęty domowe, w ramach
porzadkujacej wymiany.
Ma wysoką temperaturę?
Czemu zresztą trudno się dziwić, gdyż widownia tej stacji telewizyjnej to w większości lemingowe przygłupy...
Jednego Rozenkowa nie jest w stanie zmienić sobie - fatalnie sterczących rzepek kolanowych i wielkich stóp, jak u syberyjskiego drwala.