Niefortunna pomyłka, czy zamierzona prowokacja? Trudno odpowiedzieć na pytanie, dlaczego w najważniejszym programie informacyjnym polskiej telewizji publicznej użyto flagi nieistniejącego od 21 lat Związku Socjalistycznych Republik Radzieckich zamiast oficjalnej flagi Rosji

TVP natychmiast wyłączyła linki umożliwiające odtworzenie niefortunnego materiału, który został wyemitowany na antenie dziś o godzinie 12.00. Zdjęcie ilustrujące wpadkę pojawiło się jednak na facebookowym profilu magazynu "Press".

To był niezamierzony błąd działu techniki komputerowej. Wobec pracownika odpowiedzialnego za błąd zostały wyciągnięte konsekwencje służbowe - powiedziała w rozmowie z "Press" rzeczniczka prasowa TVP, Joanna Stempień-Rogalińska.