W programie "Dragon's Den" nie istnieją żadne ograniczeniach do rodzaju, ilości i wysokości inwestycji (w dotychczasowej historii programu zdarzały się zarówno inwestycje kilkunastotysięczne jak i kilkunastomilionowe). Jednak ponieważ wszystkie pieniądze na inwestycje pochodzą z prywatnych środków inwestorów – kryteria są niezwykle wysokie.

Reklama

W czasie dwóch pierwszych edycji „Dragons’ Den – jak zostać milionerem” inwestorzy programu – Anna Garwolińska, Grzegorz Hajdarowicz, Marian Owerko, Maciej Kaczmarski i Marek Rusiecki - złożyli oferty o łącznej wartości ponad dwudziestu dwóch milionów złotych.

Dragons’ Den – jak zostać milionerem” to jeden z najbardziej znanych na świecie programów o tematyce biznesowej. Jego historia rozpoczęła się w roku 2001 w Japonii od emisji programu „Manē no Torajako” (Pieniężne Tygrysy), który wkrótce potem pojawił się – już jako „Dragons’ Den” w Wielkiej Brytanii (9 sezonów, 10 inwestorów, 110 inwestycji by po dziesięciu latach ewolucji, prób w kolejnych 21 krajach dotrzeć do Polski. Gdzie spotkała się z więcej niż przychylnym stosunkiem widzów. Każdy odcinek pierwszej edycji programu oglądany był średnio przez ponad 507 000 widzów, a drugiej – już przez ponad 669 tysięcy.

Program nadawany był na, antenie TV4. Trzecia edycja programu na antenie Czwórki pojawi się już jesienią 2012 roku.