Winfrey, która w maju ub. roku zakończyła emisję słynnego "The Oprah Winfrey Show", próbuje wraz z Nowym Rokiem zwiększyć oglądalność swej sieci kablowej OWN (Oprah Winfrey Network).

Około 1,1 mln widzów oglądało w noworoczną niedzielę jej nowy show "Oprah's Next Chapter" ("Kolejny rozdział Oprah") emitowany na OWN. Gościem dwugodzinnego programu był Steven Tyler legenda rocka, wokalista zespołu Aerosmith, ostatnio jeden z jurorów programu "American Idol". Wywiad został nakręcony w jego posiadłości na jeziorem Sunapee w stanie New Hampshire.

Reklama

Tyler opowiadał o swoim życiu oprowadzając Winfrey po swoim domu, spacerując z nią nad jeziorem i w lesie. W domowej, piknikowej atmosferze słynna dziennikarka prowadziła rozmowę o najbardziej intymnych szczegółach życia Tylera.

Choć oglądalność pierwszego po 17-miesięczniej przerwie programu Winfrey jest obiecująca, to wciąż daleko jej do tej, którą miała podczas prowadzenia słynnego talk-show emitowany w ogólnodostępnym paśmie. Ostatni odcinek "The Oprah Winfrey Show" nadany pod koniec maja ub. roku oglądało 6,5 mln amerykańskich widzów.

Reklama
Shutterstock

Oprah Winfrey zapowiada kolejne odcinki swego nowego programu. W najbliższej przyszłości odwiedzi twórcę "Gwiezdnych wojen" George'a Lucas na jego rancho w Kalifornii. Oprócz wywiadów z gwiazdami Oprah chce docierać do interesujących ludzi. Odwiedzi na przykład amerykańską rodzinę, która nigdy w życiu nie oglądała telewizji.

"Oprah's Next Chapter" jest drugim programem słynnej gwiazdy nadawanym w jej sieci telewizji kablowej. W październiku ub. roku swoją premierę miał program "Oprah's Lifeclass". Oprah Winfrey w lipcu 2011 r. objęła stanowisko prezesa zarządu OWN. Po roku działalności liczbę gospodarstw domowych, do których dociera The Oprah Winfrey Network, szacuje się na 77 mln. Najpopularniejsze amerykańskie sieci telewizji kablowej osiągają wynik w granicach 100 mln. OWN to wspólne przedsięwzięcie należącej do Winfrey firmy Harpo Inc. i Discovery Communication.