Dane opublikowane przez portal Press nie pozostawiają wątpliwości, Polacy kochają telenowele, których kolejne epizody przyciągają przed ekrany większą publiczność niż relacje z wyjątkowych wydarzeń czy premiery filmowych hitów. Dość wysoką oglądalnością cieszą się także programy informacyjne oraz rozrywkowe talent show.

Reklama

Oto telewizyjne przeboje 2011:

TVP 1:

1. "Ranczo" z 6 marca 2011 - 8,5 mln widzów i 46,7 proc. udziału w rynku

2. "Teleexpress" z 26 marca 2011 - 7,7 mln i 56,5 proc. udziału w rynku

3. "Benefis Adama Małysza" cz. II (26 marca 2011) - 7,3 mln i 50,7 proc. udziału w rynku

4. "Wiadomości" z 26 marca - 6,9 mln i 41,8 proc. udziału w rynku







AKPA

TVP 2:

1. "M jak miłość" odcinek z 18 stycznia 2011 - 8,4 mln widzów i 49,1 proc. udziału w rynku

2. "Telekamery" cz. II (7 stycznia 2011) - 6,8 mln widzów i 44,4 proc. udziału w rynku

3. Kulisy serialu "M jak miłość" z 7 listopada 2011 - 5,6 mln widzów i 37 proc. udziału w rynku

4. "Na dobre i na złe" z 11 listopada 2011 - 5,5 mln widzów i 32,8 proc. udziału w rynku







Reklama

Polsat:

1. "Wydarzenia" wyemitowane po "Mikołajkowym bloku reklamowym" 6 grudnia 2011 - 6,8 mln widzów i 41,4 proc. udziału w rynku

2. "Kevin sam w Nowym Jorku" (24 grudnia 2011) - 4,6 mln widzów i 33,6 proc. udziału w rynku

3. "Kevin sam w domu" (6 grudnia 2011) - 4,1 mln widzów i 25,1 proc. udziału w rynku

4. "Must be the music - tylko muzyka" z 26 marca 2011 - 4,1 mln widzów i 23,8 proc. udziału w rynku







TVN:

1."X-Factor" z 10 kwietnia 2011 - 5,6 mln widzów i 32,7 proc. udziału w rynku

2. "Fakty" z 31 stycznia 2011 - 5,4 mln widzów i 35,6 proc. udziału w rynku

3. "Mam talent" z 15 października 2011 - 4,8 mln widzów i 32,5 proc. udziału w rynku

4. "Taniec z gwiazdami" z 27 listopada 2011 - 4,6 mln widzów i 29,2 proc. udziału w rynku







Zestawienie przygotował portal Press na podstawie danych Nielsen Audience Measurement za okres 1 stycznia-27 grudnia 2011 roku.