Choć Anna Mucha to jedna z najbardziej popularnych i lubianych przez plotkarską prasę celebrytek, okazuje się, że jako główna bohaterka telenoweli była mniej przekonująca niż debiutująca w serialu "Majka" Joanna Osyda. Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, serial "Prosto w serce" oglądało średnio 2,29 mln widzów, czyli o 400 tys. mniej niż nadawaną rok temu w tym paśmie "Majkę".

Reklama

Choć wynik był słabszy, "Prosto w serce" zapewniło stacji TVN drugie miejsce na rynku. W tym samym czasie bowiem, większą oglądalnością cieszył się jedynie "Klan" emitowany na antenie TVP1.

Na miejsce serialu "Prosto w serce" już od 2 stycznia wejdzie najnowsza produkcja TVN-u "Julia". Podobnie jak w przypadku "Majki", główną rolę zagra tu debiutująca na ekranie młodziutka aktorka Julia Rosnowska. Partnerować jej będą Krystian Wieczorek, Marta Żmuda Trzebiatowska, Michał Lewandowski i Maja Bohosiewicz. Czy nowi bohaterowie spodobają się widzom? O tym przekonamy się już niebawem.