Blink jest jedenastym dzieckiem International Media Networks w Polsce, obok m.in. Nickelodeona, MTV, Vivy, Comedy Central, czy VH1 European, a Polska pierwszym rynkiem, na którym debiutuje. Ramówkę otworzył emitowany po raz pierwszy w naszym kraju serial "Rozpalić Cleveland", opowiadający o perypetiach trzech przyjaciółek z Los Angeles. Życie bohaterek zmienia się na zawsze, gdy w drodze do Paryża zaliczają przymusowe lądowanie w Cleveland. Jednym z ciekawiej zapowiadających się programów będzie też reality show "Wyścig do wybiegu", w którym grupa mężczyzn i kobiet marzących o karierze w blasku fleszy będzie współpracowała z topowymi australijskimi fotografami, projektantami i stylistami. W ofercie Blink znalazła się także "Moja kuchnia górą" – czyli propozycja przede wszystkim dla pań domu. Tym razem Australijczycy wybiorą najlepszych domowych kucharzy. Pięć dwuosobowych zespołów zamieni na jeden dzień swoją domową kuchnię w minirestaurację.
Do 19 sierpnia Blink można bezpłatnie przetestować, bo w przekazie satelitarnym kanał jest niekodowany.