"Od 26 marca 2011 roku TVN Warszawa rozpoczyna nowy etap działalności, polegający na całkowitym przejściu na platformę internetową www.tvnwarszawa.pl. Oferta TVN Warszawa wzbogaci również uruchomiony niedawno nowy serwis www.tvn.pl" - podała Grupa TVN w komunikacie prasowym.

Reklama

"Rynek reklamy lokalnej nie daje w naszej ocenie gwarancji, że kanał TVN Warszawa stanie się rentowny w 2011 roku. Jednocześnie, zmiany w sposobie konsumpcji mediów, w tym szczególnie treści audiowizualnych doprowadziły nas do przekonania, że koncentracja naszej aktywności w sieci pozwoli zarówno zoptymalizować model biznesowy TVN Warszawa, jak i najpełniej wykorzystać największe atuty tego projektu, do których bez wątpienia należy zaliczyć serwis tvnwarszawa.pl" - powiedział cytowany w komunikacie Piotr Walter, wiceprezes Grupy TVN.

Karol Smoląg, rzecznik TVN, powiedział PAP, że wpływ tej decyzji na wynik finansowy grupy będzie pozytywny w tym roku. Dodał, że "uruchomiono proces restrukturyzacyjny". "Nie sposób precyzyjnie określić skali ruchów kadrowych" - powiedział. W TVN Warszawa pracuje obecnie około 100 osób.

TVN Warszawa nadaje od grudnia 2008 roku, a wiceprezes TVN Piotr Walter informował wcześniej, że kanał TVN Warszawa powinien osiągnąć próg rentowności w ciągu trzech lat.

Reklama

TVN Warszawa, to uruchomiony 15 grudnia 2008 roku, projekt medialny poświęcony Warszawie i jej mieszkańcom. TVN Warszawa koncentrując się na życiu stolicy, oferuje wysokiej jakości treści o charakterze informacyjnym i rozrywkowym.

Grupa TVN nadaje 10 kanałów telewizyjnych: TVN, TVN7, TVN24, TVN CNBC, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, Telezakupy Mango oraz NTL - lokalny kanał telewizyjny adresowany do mieszkańców Radomska i okolic.