Wiśniewski dostał prognozę emerytury: Zamierzam pracować do późnej starości

Michał Wiśniewski w czasach największej popularności Ich Troje zarabiał krocie i dopracował się dużego majątku. Niestety, jak sam wyznał, stracił niemal wszystko i teraz, jak większość Polaków, musi martwić się o swoją emeryturę.

wróć do artykułu
  • ~tele-wic
    (2014-09-03 13:13)
    Przyroda zawsze stara się zachować równowagę głupolu. Coś za coś, tego się nie nauczyłeś?
  • ~Romek
    (2014-09-04 03:04)
    Ja tez nie place i wiem, ze bede mial 160 zl, ale nie robie z tego afery celebryto.
  • ~zbyszek
    (2015-01-28 09:16)
    artysci to szczegolny gatunek czlowieka zarabiaja kupe forsy jak sa na topie.taka forsa lekko przychodzi i lekko odchodzi.nie placa stosownych skladek a na starosc ja juz przebaluja wszystko chca aby im zus dal z piec tysiecy emerytury i dodatkowa chca sie zalapac na zapomogi od ministra kultury.slowem prowadza czesto frywolne zycie a na starosc czesto zostaja z reka w nocniku i maja zal do calego swiata
  • ~lis
    (2014-09-03 13:05)
    zapomniał o tantiemach, a ile wydał na ślub z mandaryną. pamiętacie jak sie chwalił.- miliony
  • ~Stiff
    (2014-09-03 12:02)
    Nie powinien się martwić 169 zł to kupa forsy starczy na 2 butelki taniego wina każdego dnia a cóż więcej do szczęścia jemu trzeba
  • ~balcerek
    (2014-09-03 11:42)
    Gdyby normalnie wpłacał składkin miałby niezłą emeryturke ale tacy jak on i jemu podobni oczywiście mimo ze zarabiali miliony wpłacali od najnizszej pensji.Skutek taki jak widać.Co do wychowywania 5 dzieci to szanowny Panie Michale takich jest wielu i oni zarabiaja na rok tyle ile Pan podczas jednego koncertu o reklamach i imprezach sponsorskich nie wspomne.Płać Pan składki od 10 000 zł a emeryture bedziesz mczłowieku miał godna.Zamiast robic licencj Pilota która z lotami kosztuje ok 30 tys zł rozbijac sie po najlepszych knajpach wydawac kase na domy w których mieszkałoby całe przedszkole to trzeba płacic składki tak jak my.Mnie odciagają około 2000 zł na miesiac na poczet tych złodziejskich podatków zusów i innych oszustw.Juz wkurzaja mnie te wypowiedzi celebrytów o ich emeryturze.Skoro stac pania szulim na kreacje za 30 tys zł to tym bardziej niech tacy jak ona i wisniewski płaca.Co do lekarstw to powiem tak.Kto jak kto ale pan mieszkajacy w łodzi( chyba) powinien znac sytuacje że ludzie którzy na końcie maja 500 zł a miesieczna emerytura to od 600 do 100 zł maja wieksze problemy z zakupem leków niz Pan.I nie płaczą mimo ze państwo zabierało im kase.
  • ~kroiis
    (2014-09-03 10:13)
    Niech powie ile wpłacił do ZUS. Przeliczymy czy ta emerytura jest adekwatna do tego co włożył do systemu emerytalnego.
  • ~antek
    (2014-09-03 10:03)
    nie opłacali składek to nie maja emerytur, mnie zabierali pół pensji na składki , a oni płacili grosze, bo mysleli,że im panstwo dołozy, popłacza i dostana a to sie skończyło,w stosunku do mnie to płacili grosze,
  • ~zuza
    (2014-09-03 09:51)
    Chyba się popłaczę z żałości! To trzeba było oszczędzać panie Wiśniewski, a nie tracić pieniądze na durnoty! Ot co!
  • ~wypad
    (2014-09-07 20:45)
    Co to Q za pierdoły ?
  • ~ass
    (2014-09-04 09:42)
    to jest tak jak sie zyje na pokaz!!! ile ludzi nie ma na leki nawet 50 zl???
  • ~Dusigrosz
    (2014-09-04 09:02)
    Trzeba było myslec wcześniej, a nie trwqonić kasę. NIe trzeba płącić na ZUS by nuieć stały dochód z innych inwestycji.
  • ~ABDUL
    (2014-09-04 08:17)
    I TAK TO WYGLADA JAK SIE ROZUM MA W DUPIE!!!BRAWO!
  • ~ANNA MOHER
    (2014-09-03 22:08)
    A JA ODPROWADZAŁEM SKŁATKI I MAM NALICZONE PONAD 3.000 tyś złotych I TAKICH JAK ON TO MAM W D...E WYDAWAŁ MILIONY SZPANOWAŁ A TERAZ ROBI Z SIEBIE BIEDAKA KRETYN
  • ~123123
    (2014-09-03 13:24)
    głupi nigdy nie przewiduje
    ja mam prawie...3...
    a arystką nie byłam ,tylko ciężko zaiwaniałam
  • ~~Wiesio13 bicz na PISmatołki
    (2014-09-03 22:04)
    BARDZO DOBRZE JAK SIĘ PRZEPIJAŁO TO CO SIĘ ZAROBIŁO TO TERAZ TRZEBA ZATRUDNIĆ SIĘ NA KASĘ W BIEDRONKI I WYPRACOWAĆ 1200 ZL EMERYTURY .TO SĄ EFEKTY --- WESELA W LODZIE PAJACU!!!
  • ~fduPO mu
    (2014-09-03 20:49)
    Nie płacz Michałku - dostaniesz od wuja Donalda 36 zł waloryzacji
    i będziesz miał 205 zł, tożto o 20% więcej !!!
  • ~Magda
    (2014-09-03 20:44)
    Zarabiają krocie, nie płacą ani podatków ani składki emerytalnej,
    a teraz płacze, że emerytury nie dostanie !!!
    Artysto ******** TUSKE załatwił ci robotę do 67 lat,
    zanim dociągniesz do tego czasu to kopytami strzelisz,
    no i emerytura ci niePOtrzebna !!!
    Przez takich nierobów, co nie płacą na ZUS Polacy mają ******** emerytury !!
  • ~Taki naiwny co płaci na ZUS
    (2014-09-03 20:34)
    A moja prognoza przekracza 3 tysiące. Bo płaciłem składki jako etatowiec i jako przedsiębiorca. I bedzie jeszce rosła.
  • ~ewima
    (2014-09-03 19:21)
    to są złodzieje oni muszą zadbać o siebie a potem ewentualnie pomyśleć o ludziach ja za tobą Michał staję murem wbrew wszystkimi wszystkiemu dla mnie jesteś ogromnym autorytetem ludzie nie są nieomylni popełnili wiele błędów ale siedzą w ukryciu więc łatwo oceniają