Jak wiadomo kobiety bywają zmienne i lubią eksperymentować ze swoim wizerunkiem, zwłaszcza gdy są celebrytkami, których wygląd poddawany jest nieustającej ocenie. Jednak metamorfoza, jaką przeszła Agnieszka Chylińska stworzyła niemal zupełnie nową osobę.

Reklama

Niegdyś była zbuntowaną chłopczycą z niewyparzonym językiem, krótką, czarną fryzurą, tatuażami i męskim sposobem ubierania się. Dziś z tego wizerunku pozostały tylko tatuaże. Chylińska zapuściła włosy i przefarbowała je na blond, coraz częściej zobaczyć ją można w kobiecych strojach i butach na wysokim obcasie. Jako żona i matka trójki dzieci jest też bardziej wyważona w swoich wypowiedziach.

Nowy wizerunek Agnieszki przynosi jej także wymierne korzyści w show biznesie. Jako dawna, ostra Chylińska z pewnością nie wystąpiłaby w reklamie ubezpieczeń. Dzięki metamorfozie otrzymała taką propozycję i jak podaje "Fakt", zgarnęła za nią aż 700 tys. złotych.

Agnieszka Chylińska jest bardzo cenioną artystką. W dodatku wcześniej nie brała udziału w tego typu kampaniach. Dlatego kwota jest tak wysoka – tłumaczy tabloidowi osoba, która brała udział w realizacji spotu z udziałem piosenkarki.

Reklama

Zobacz reklamę z udziałem Agnieszki Chylińskiej. Czy piosenkarka jest trafnym wyborem do tej kampanii?

http://youtu.be/h6awWBCqeKw