Nowa kampania sieci opiera się przede wszystkim na gwiazdach i ich przechodzeniu do Play.

Kuba Wojewódzki, który związany jest z tą marką już od półtora roku, sam wybrał gwiazdy, z którymi chciałby pracować.

Reklama

Firma Play stworzyła mi komfort tego, że mogłem zaprosić do tegorocznej kampanii swoich przyjaciół. Ludzi, których lubię, cenię, szanuję, których narcyzm i popularność nie wyprzedza talentu - powiedział na piątkowej konferencji prasowej Kuba Wojewódzki. Kluczem podstawowym było to, że mają być to ludzie wyraziści, z nieprzeciętnym poczuciem humoru, których cv zawodowe jest pełne dokonań - dodał Wojewódzki.

Obecni na konferencji Agnieszka Dygant i Maciej Stuhr nie kryli zadowolenia ze współpracy z siecią i z Wojewódzkim.

Od samego początku mojej zawodowej pracy bardzo ważyłam wszystkie swoje ruchy, kroki, słowa, gesty. Dziś mam 40 lat i doszłam do wniosku, że już nie ma sensu się ze wszystkim certolić. Myślę, że ta marka może nam raczej dodać niż ująć, więc nie jest to dla mnie żaden problem - powiedziała Agnieszka Dygant.

Reklama

Maciej Stuhr z kolei uznał udział w tej kampanii za pomocny w kontynuowaniu zawodu aktora. Kontrakt, który zawarłem z tą marką, jest dla mnie na najbliższy czas gwarancją mojego dalszego poziomu dobrego aktorstwa. Za tydzień zamykam się na pół roku w czterech ścianach sali prób w teatrze i w nosie będę miał zarabianie pieniędzy. Skupię się na tym, co najważniejsze w moim zawodzie - wyznał Maciej Stuhr, poczym zażartował: bliska jest mi koncepcja mojego ulubionego aktora Marcello Mastroianniego, który powiedział, że nigdy w życiu nie sprzeniewierzyłby się ideałom swojego zawodu, chyba że będzie mu potrzebny nowy basen.

Na konferencji prasowej, w związku z wyjazdem, nie pojawiła się Magdalena Różczka, jednak o jej udziale w najnowszej kampanii tej sieci, media spekulowały już od kilku tygodni.

Nowe spoty reklamowe Play z udziałem gwiazd można zobaczyć już w internecie, a w telewizji pojawią się z początkiem przyszłego tygodnia.