Z okazji premiery Angry Birds na Facebooku, jej twórca firma Rovio zorganizuje huczny lunch w stolicy Indonezji, Dżakarcie. Już teraz wiadomo, że przebieg tego wydarzenia śledzić będzie aż 41 mln użytkowników Facebooka.


>>> Jegostrona.pl na Facebooku – polub i bądź na bieżąco >>>


Z pewnością debiut na Facebooku jest odpowiednim powodem do świętowania. Zwłaszcza że wygląda na to, iż również na tym polu Rovio chce odnieść wielki sukces. Z tego powodu firma wprowadziła nawet pewne modyfikacje do gry.

Przede wszystkim, aplikacja Angry Birds na Facebooka będzie miała lepszą animację aniżeli ta przeznaczona na smartfony. Będzie też można w nią grać w trybie pełnoekranowym. Dodatkowo, do gry na Facebooka Rovio wprowadzi nowości takie jak: trzęsienia ziemi czy silniejsze ptaszki, które będzie można dokupić w trakcie gry.

Oczywiście Angry Birds dopasuje się do obowiązujących na serwisie społecznościowym zasad. Służyć temu ma funkcja taka jak: leaderboards, z której pomocą grający w Angry Birds będzie mógł pochwalić się swoimi wynikami przed innymi użytkownikami Facebooka.

Gra Angry Birds jak dotąd odniosła spektakularny sukces na całym świecie. Od jej pojawienia się na rynku, w grudniu 2009 roku, zarejestrowano aż 700 mln pobrań gry. Co więcej, szacuje się, że Angry Birds w tym roku przekroczy magiczną liczbę miliarda pobrań. Jednak, by utrzymać przyrost liczby korzystających z gry osób, jej twórcy muszą brać pod uwagę rozszerzenie działalności niemal na każdą platformę na świecie. A pierwszym i bardzo ważnym krokiem w tym kierunku jest właśnie debiut na posiadającym obecnie ponad 800 mln użytkowników Facebooku.