Wyeliminuj z diety cukier. Słodź bez kalorii

| Aktualizacja:

Dwa razy dziennie słodzona kawa i dwie lub trzy słodkie herbaty – wydaje się tak niewiele, jednak w rzeczywistości może to być min. 20 łyżeczek cukru dziennie! Jest to ok. 500 kcal, czyli blisko ¼ naszego dziennego zapotrzebowania kalorycznego. Samo słodzenie tych ciepłych napojów równa się spożyciu ponad 2 kg cukru w miesiącu. Czym zatem słodzić, aby było zdrowo i dietetycznie?

wróć do artykułu
  • ~martuka
    (2015-06-17 13:54)
    Ja słodze miodem i tylko miodem
    Najbardziej lubie wodę niegazowaną z cytryna i łyzeczką kremu miodowego Hobee o smaku malinowym- zdrowy naturalny i smaczny
  • ~Dr Green
    (2014-06-18 08:51)
    Radzę unikać słodzików sztucznych (nienaturalnych/syntetycznych) - bo to głównie Aspartam i Acesulfam... słowem bardzo niezdrowa i niebezpieczna dla ludzi chemia. Więcej z tego będzie złego niż z cukru, który też radzę ograniczyć - szczególnie biały, czyli w 98% na rynku -bo jest rafinowany chemicznie!!!
  • ~Julka88
    (2013-06-20 08:46)
    może i tak, ale zawiera prawdziwe informacje
  • ~joule
    (2013-06-20 08:39)
    Cukier jest najłatwiej "rozkładalnym" węglowodanem (czy autor wie, co to węglowodan) dla organizmu człowieka. Sprawa jest prosta - ile zjemy, tyle powinniśmy wydatkować energii.
  • ~m-53
    (2013-06-20 01:31)
    Artykuł sponsorowany