Trening 300 Spartan to doskonały trening dla tych, którzy nie mają czasu na siłownię i chcą w krótkim czasie osiągnąć zamierzone efekty, a także dla tych, którym znudziły się już tradycyjne ćwiczenia na siłowni.

Już sama nazwa wskazuje, że jest to spartański zestaw ćwiczeń, który obejmuje:


   Liczba powtórzeń Ćwiczenie:
          25Podciąganie na drążku
          50Martwy ciąg z hantlami
          50Pompki
          50Skoki na ławkę/podest (wysokość ok. 50 cm)
          50Scyzoryki do sztangi
          50Podrzuty sztangielki
          25Podciąganie na drążku

   

Wykonanie całego zestawu, czyli łącznie 300 powtórzeń, powinno trwać maksymalnie 20 min, a jedyna zasada jaka obowiązuje to… brak przerw.

Taka ilości powtórzeń w 20 min i bez odpoczynku może być początkowo trudna do zrealizowania. Dlatego najpierw staraj się wykonać pełen trening nie zważając na czas, dopiero później koncentruj się na tempie. Są tacy, którzy cały zestaw wykonują w 10 min.

Kolejność ćwiczeń jest dowolna, najważniejsze są dokładność, systematyczność i odpowiednia dieta. Dzięki temu już w 16 tygodni możesz wyrzeźbić sylwetkę prawdziwego spartańskiego wojownika.