W męskiej części kolekcji znalazły się jak zwykle charakterystyczne, wyraziste printy. Obok T-shirtów i bluz w kolekcji znajdziemy na przykład koszykarskie szorty, koszulki bez rękawów i kolorowe baseballowe czapki. Ciuchy uzupełniają dodatki i gadżety na lato – okulary przeciwsłoneczne, sportowe buty oraz obszerne torby i plecaki.
/
Media
Letnia kampania to kontynuacja tego, co CROPP pokazał już wiosną. Motywem przewodnim kampanii wiosennej było Tajpej – miasto nowoczesne i dynamiczne. Tym razem ekipa CROPPa pozostaje w egzotycznym Tajwanie, eksplorując na quadach tajpejskie plaże. To właśnie tam powstały materiały promujące najnowszą kolekcję – wśród nich zdjęcia wizerunkowe, krótki teledysk i lookbook przedstawiający proponowane przez projektantów CROPPa stylizacje na lato.
1
Młodzieżowy, kolorowy i bardzo wyrazisty charakter kolekcji udało się podkreślić mocnymi kampanijnymi zdjęciami autorstwa Łukasza Ziętka z kolektywu SHOOTME, na których nietuzinkowi – jak zwykle w kampaniach CROPPa - modele szaleją na quadach po plażach Tajpej. Świetnie się przy tym bawią, co najlepiej widać na dynamicznym teledysku wyreżyserowanym przez Floriana Malaka.
Komentarze